Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Barbie Postcards – Pocztówki Barbie


Today’s post will be about Barbie again. Sometime ago I purchased a book of clever Barbie postcards produced in 1990. I thought it would be fun to share them with our readers 😀

Dzisiejszy wpis będzie o Barbie. Jakiś czas temu kupiłam książeczkę dowcipnych kartek pocztowych o lalkach Barbie, wydaną w roku 1990. Pomyślałam, że może spodobałyby się naszym czytelnikom 😀

Barbie, jesteś idealna! Wspaniała! Szukałem takiej dziewczyny jak ty całe życie!

Gdzie on sie podziewał? Od 1959 roku wyprodukowano mnie w 450 milionach egzemplarzy!

Codziennie rano budzę się i dziękuję Bogu za mój wyjątkowy talent dobierania akcesoriów!

Życie Lalek… Z Ich Własnymi Problemami.

Och Ken, jestem w tobie zakochana… pobierzmy się i wyjedźmy na tropikalną wyspę… będziemy razem na zawsze!

To wspaniałe Midge, ale kto będzie gotował mi obiady i sprzątał mieszkanie gdy przestaną cię produkować w 1964 roku?

Barbie u Psychiatry.

Pani doktor, czasami mam takie niemiłe uczucie, że jestem taka sama jak wszyscy…

Hmmmm… wiem o czym ona mówi!

Porady Barbie Dla Szczęśliwych Gospodyń Domowych – Zbyt Piękne Aby Było Prawdziwe!

Polecam bezproblemowe, nadające się do prania w pralce plastikowe dzieci…

Z Życia Lalek

Ależ Barbie… jesteśmy lalkami… a nie prawdziwymi dziewczynami…

Zrozum Midge! Produkują 20 miliony Barbie każdego roku, a Kenów o połowę mniej, musimy złapać jednego jak najszybciej!

Najbardziej Popularna Dziewczyna na Świecie

A TY nie zadzwoniłeś!

Gdyby wszyscy mężczyźni byli jak Ken…

To byłoby wspaniałe! Gdy się znudzi można go schować do pudełka od butów!

To wszystko jest fantastyczne, ale gdzie jest toaleta?!

Telefon Od Kena…

Barbie, będziesz moją wymarzoną gospodynią domową! Pomyśl tylko! Możesz dla mnie gotować i cerować moje malutkie skarpetki i odkurzać i sprzątać i prać i…

Chyba pomylił Barbie!

Barbie Nie Mogła Spać…

Ty też byś nie spała, gdybyś wiedziała że rano będzie już ciebie o 55 tysięcy więcej!

The last postcard does not come from the above set, but from The Body Shop. Such postcards were given free with a purchase at the store in the 1990s. I kept one as a souvenir, because I think this was one of the very first examples of advertising where Barbie wasn’t shown as a perfect model.

Ostatnia pocztówka nie pochodzi ze zbioru powyżej, ale ze sklepu The Body Shop. W latach 90. pocztówki takie dodawane były jako prezent do zakupów w tym sklepie. Zachowałam jedną na pamiątkę, bo była chyba jednym z pierwszych egzemplarzy reklamy gdzie Barbie nie była idealną modelką.

Z trzech miliardów kobiet tylko 8 wygląda jak supermodelki.

10 comments on “Barbie Postcards – Pocztówki Barbie

  1. świstak
    5 June 2010

    Fajny pomysł z tymi pocztówkami , gdzie można kupić taką książeczkę??

    Like

    • fleurdolls
      5 June 2010

      Dzięki, ja kupiłam moją na ebay, szukałam pod haslem “barbie postcards” 🙂

      Like

  2. Loreen
    6 June 2010

    Świetne !!!! Dobrze, że dałaś tłumaczenie, bo mój angielski trochę leży…. Najbardziej podobał mi sie tekst :
    “Gdyby wszyscy mężczyźni byli jak Ken…
    To byłoby wspaniałe! Gdy się znudzi można go schować do pudełka od butów!”

    Chyba dodam go sobie do WAŻNYCH cytatów !!!!

    Like

    • fleurdolls
      6 June 2010

      Dzięki, nie każdy dowcip da się przetłumaczyć, ale zrobiłam co mogłam 😉 była jeszcze jedna kartka z podobnym cytatem, mniej więcej jak się Ken znudzi to można kupić drugiego za $6.99! W tej książeczce było jeszcze więcej pocztówek, ale nie wszystkie nadawały się do tłumaczenia, za dużo idiomów itd.

      Like

  3. makarrena
    6 June 2010

    Świetne 🙂

    Like

    • fleurdolls
      9 June 2010

      😀 cieszę się – może w przyszłości przetłumaczę resztę…

      Like

  4. ziutek44
    9 June 2010

    ha ha , ale się ubawiłam

    Like

    • fleurdolls
      9 June 2010

      😀 cała przyjemność po mojej stronie!

      Like

  5. ziutek44
    12 June 2010

    musisz koniecznie pokazac swoja Betty! jestem bardzo ciekawa achhhhh!

    Like

    • fleurdolls
      15 June 2010

      Dobrze, zaraz będzie o niej nowy wpis 🙂

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 5 June 2010 by in Barbie and tagged , , .
