Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Betty Teen


As per request of ziutek44 I am writing about my newly received Betty Teen doll. I purchased this doll a few days ago on eBay. Her photo was very blurry and I couldn’t judge her condition, but I decided to take a risk. When she arrived I was pleased beyond expectations, the doll is nearly flawless, no damages, face as new, the only two faults being a missing tip of a little finger on one of her hands, and slightly woolly hair. This does not bother me in the least! 😀 I am so very pleased to have this doll. I would like to thank ziutek44 for writing about this doll on her blog (sorry only in Polish), otherwise I wouldn’t have known about her. I have already done my research online and found exactly NOTHING about Betty Teen – no websites, only some photos on Flickr, which can be seen here and here.

My photos below are of the doll as she arrived, in her original outfit. She is going to the spa shortly 😀

Na prośbę ziutka44 piszę dzisiaj o mojej nowo przybyłej lalce Betty Teen. Kupiłam ją kilka dni temu na eBay. Jej fotografia z aukcji była bardzo niewyraźna i nie mogłam ocenić jej kondycji, ale zdecydowałam się zaryzykować. Gdy przyszła już paczka byłam miło zaskoczona ponad wszelkie oczekiwania, lalka jest prawie w idealnym stanie, żadnych uszkodzeń, twarz jak nowa. Jedyne dwa minusy to brak koncówki małego paluszka u jednej z dłoni oraz wysuszone włosy. Ale to mi wcale nie przeszkadza! 😀 Jestem bardzo zadowolona, że ją kupiłam. Chciałabym podziękować ziutkowi44 za napisanie o tej lalce na swoim blogu, inaczej nigdy bym o niej nie wiedziała. Już sprawdziłam w sieci i znalazłam dokładnie NIC na temat Betty Teen – ani jednej strony internetowej, tylko kilka fotek na Flickr, które można zobaczyć tutaj i tutaj.

Na fotkach poniżej lalka jest w oryginalnym stanie i ubranku w którym do mnie przybyła. Niedługo pójdzie na zabiegi upiększające 😀

On the left side one strand of her hair is dyed purple.

Z lewej strony jeden kosmyk włosów jest zabarwiony na kolor fioletowy.

The outfit she arrived in. It appears to be home-made.

Ubranko w którym przybyła. Wygląda na uszyte przez “domową krawcową”.

Beautiful face – close up.

Piękna twarz – z bliska.

16 comments on “Betty Teen

  1. świstak
    15 June 2010

    śliczna ta twoja betty teen polubiłem te laleczki 🙂

    Like

    • fleurdolls
      16 June 2010

      Dziękuję i życzę powodzenia w znalezieniu takiej! 😀

      Like

  2. RudyKrólik
    16 June 2010

    Słodka twarzyczka 🙂 I ta sukienka jest taka urocza. Miałam kiedyś bardzo podobną lalkę, tylko że blondynkę, nie jestem pewna czy to była Betty, ale w każdym razie ta mi ją bardzo przypomina. Moja lalka była w komplecie z maleństwem i ta jej buźka zawsze wydawała mi się taka “mamuśkowa”- z uroczym, ciepłym uśmiechem.
    Dlatego Twoja lalka bardzo mi się podoba, sprawia że i ja się śmieję 😀

    Like

    • fleurdolls
      16 June 2010

      Dzięki, ja też się nią zachwyciłam od pierwszego spojrzenia 😀 jej twarz jest taka spokojna i miła.

      Like

  3. makarrena
    16 June 2010

    O jaka ładna, jakie miała oryginalne ubranko?

    Like

    • fleurdolls
      16 June 2010

      Nie mam pojęcia, przyszła do mnie w tej sukience 🙂 ale myślę że będzie bardzo dobrze wyglądać w ubrankach z lat 80. ze względu na fryzurę.

      Like

  4. ziutek44
    16 June 2010

    Twoja jest jeszcze piękniejsza niz moja:) uwielbiam ten typ uczesania u lalek – znienawidzony przeze mnie w dzieciństwie – teraz mnie zachwyca! Piekna ta Betty – ma bardzo oryginalny makijaż!

    Like

    • fleurdolls
      16 June 2010

      Eee tam, nie piękniejsza, tylko trochę inna! Może to jest właśnie ta Disco o której pisałaś, bo ma ten kolor we włosach i tonę niebieskiego makijażu? Tak właśnie wszyscy wyglądali na dyskotekach w latach 80! 😀 Didken Ci dziękuje też za Twój wpis w komentarzu poniżej.

      Like

  5. makarrena
    16 June 2010

    No to czekam na efekt końcowy 😉

    Like

  6. Didken
    16 June 2010

    ooh I have one and I didn’t know who she was. I found her on a fleamarket last year.
    Mine is a blonde. Thank you A. (and ziutek44) for the informations!
    This is quite a lovely forgotten dolly. She definitely needs more online exposure!
    Yours is very cute! I love the heavy blue eyeshadow and that haircut!
    It’s looks so much late 70s early 80s:)

    Like

    • fleurdolls
      16 June 2010

      Awww, thank you D! 😀 I think she will look best in some crazy Dynasty-style outfit, will be perfect with the hair, and definitely needs very big shoulder pads! The blondes are really gorgeous, did you see the Flickr pictures linked from my post? I certainly hope to find a few more of this doll, so far no luck, but I’m trying! 😉 I hope you put photos of yours on Flickr as well!

      Like

  7. Daguchna
    8 December 2010

    Świetnie, że ktoś wreszcie tą lalkę opisał. Dzięki temu odkryłam, że moja pierwsza “fashion doll” to właśnie Betty 🙂 Ubranko może być od kompletu, bo u mojej użyto identycznej koronki, ale mogę się mylić. Pozdrawiam 🙂

    Like

    • fleurdolls
      12 December 2010

      A to super, ona jest naprawdę śliczna 🙂 ma czarujące oczy! Sukienka mojej panny chyba jednak była uszyta sposobem domowym, ale czasami nie można być tego pewnym! A jest gdzieś zdjęcie Twojej Betty w internecie?

      Like

    • Daguchna
      25 January 2011

      … nie ma to jak odpisać na komentarz po ponad miesiącu -.- Przepraszam, ale zupełnie zapomniałam o tym, że zabrałam tutaj głos!
      Fotki nie ma, ale tylko póki co. Przy okazji “pewexowskiej” notki trzasnę jej parę i się podzielę – zwłaszcza, że tak mało jej w Sieci 🙂

      Like

    • fleurdolls
      25 January 2011

      Ej, lepiej późno niż wcale! 😀 bardzo chętnie zobaczę zdjęcia i przeczytam wpis z wspomnieniami. Betty Teen zasługuje na swoją własną stronę, szkoda że tak mało o niej wiadomo na świecie.

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 15 June 2010 by in Betty Teen and tagged , , .
