Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Break – Przerwa


Hello Everyone! Just a few words today – there will be no posts on the blog until approximately end of this month. I plan to continue the reroots topic as promised. I do hope to see you again soon 😀

Witam Was! Dzisiaj tylko kilka słów – nie będzie wpisów na blogu do mniej więcej końca tego miesiąca. Będę wtedy kontynuować temat rerootów jak obiecałam. Do zobaczenia niebawem 😀

10 comments on “Break – Przerwa

  1. allmode
    9 October 2010

    Zastanawiałam się, czemu taka cisza. Wracaj szybko 🙂

    Like

    • fleurdolls
      10 October 2010

      Dzięki kochana 😀 nadal jestem w sieci, ale niestety czasami człowiek nawet jak chce to nie może!

      Like

  2. RudyKrólik
    10 October 2010

    Szkoda!
    Będę czekać z niecierpliwością na Twój powrót 🙂

    Like

    • fleurdolls
      10 October 2010

      Dzięki! 😀 Postaram się jak najszybciej!

      Like

  3. Maja
    11 October 2010

    Jestem Twoją wierną czytelniczką i również chętnie i cierpliwie poczekam do następnego wpisu.Powodzenia!Trzymaj się ciepło.

    Like

    • fleurdolls
      12 October 2010

      Ty też Maja, dzięki, niedługo wracam! 🙂

      Like

  4. Scottie
    30 October 2010

    Hi Agnes my dear!!! Can’t wait to read more of your blogs (they are my absolute favorite) and hear about all of the fun stuff you’ve been up to! Good luck and Happy Halloween!
    Best Always,
    -Scottie
    (P.S.) Once you are settled Tammy’s Mom can’t wait to be your new friend/room mate) 😀

    Like

    • fleurdolls
      24 November 2010

      Thank you Scottie, you are very kind! Thank you for the knitting patterns as well. I’ll send you some of mine shortly, like I promised. I hope to write on the blog again soon! 😀

      Like

  5. Aniarozella
    21 November 2010

    Niesamowity blog. Rozumiem, ze czasami nadciąga faza bezlalkowa, ale ja mam nadzieję, na Twoj rychły powrót. Zatem czekam jak i inni. pozdrawiam

    Like

    • fleurdolls
      24 November 2010

      Dziękuję Aniu, bardzo mi miło! Mam nadzieję, że nadal będziesz mnie odwiedzać gdy zacznę znowu pisać. Niestety faza bezlalkowa nadal trwa, ale nie z mojego wyboru – w tym momencie wydaje mi się, że cierpliwość jednak nie popłaca! Ale jeszcze kilka dni… mam nadzieję napisać coś w ten weekend, chociaż nie wiem czy będzie na temat rerootów. Ale lepsze coś nie na temat, niż takie nic, prawda? 😀

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 9 October 2010 by in Uncategorized.
