Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

1994 Steffi Love Catalogue – Katalog Steffi Love 1994


Today’s post will be mostly picturesque. I was lucky to find a 1994 Steffi Love catalogue. These dolls seem to be well known and popular, but there is very little information about them online. If anyone has any other Steffi catalogues to share please contact me! 😀

This booklet was included with one of the dolls and has 20 pages. To see the complete 1994 Steffi Love merchant catalogue, please click here.

Dzisiejszy wpis będzie raczej obrazkowy. Szczęśliwym trafem znalazłam katalog Steffi Love z roku 1994. Lalki te są dosyć dobrze znane i popularne, ale nie ma o nich prawie żadnych informacji w internecie. Jeżeli ktoś ma inne katalogi Steffi, którymi chciałby się podzielić, proszę o kontakt! 😀

Katalożek ten dołączony był do jednej z lalek i ma 20 stron. Kliknij tutaj aby zobaczyć pełny sklepowy katalog Steffi Love z 1994 roku.

47 comments on “1994 Steffi Love Catalogue – Katalog Steffi Love 1994

  1. Ania
    2 April 2011

    O Jezusicku, Fleurko, dzięki za pokazanie tego katalogu!
    Nawet sobie nie zdawałam sprawy, jakie Steffi były kiedyś różnorodne… i śliczne! Jestem pod wielkim wrażeniem… Dziś Stefki są oklepane, wszystkie podobne do siebie, a tamte… No cudo! 😀

    Oglądając te zdjęcia, zakochuję się w tych lalach jeszcze bardziej… 😉

    Like

    • fleurdolls
      2 April 2011

      Miło mi Aniu, cieszę się, że Ci się podoba 😀 zapraszam do skopiowania tych zdjęć, nie wiadomo co może kiedyś być, WordPress zbankrutuje czy inne licho i zaginą zdjęcia 😉
      Masz wielką rację w temacie różnorodności, to jest katalog z jednego tylko roku, a tyle różnych lalek i ubranek i mebelków. Toż to wszystko mieć to już cała pokaźna kolekcja!

      Like

  2. świstak
    2 April 2011

    niestety nie ma mojej steffi , moja steffi byłaby pewnie w katalogu z 95 roku , bo jest tu lala którą moja kuzynka dostała w tym samym okresie co tą moją , ale emocje rosły 🙂 z każdym zdjęciem a niektóre laleczki troche inaczej wyglądają niż na żywo 🙂

    Like

    • fleurdolls
      2 April 2011

      Szkoda że nie ma Twojej, ale nie tracę nadziei, że kiedyś się znajdzie przynajmniej jej oficjalne zdjęcie! 😀 jeżeli kiedykolwiek nazbieram wystarczająco dużo materiałów o Steffie na pewno stworzę jakąś stronkę internetową o niej, bo naprawdę za mało jest informacji. Osobiście mam tylko jedną Steffie, może trzeba będzie zapolować na kilka więcej… 😉 tak dla potomności…

      Like

  3. świstak
    2 April 2011

    Moja kuzynka miała też steffi st tropez

    Like

    • fleurdolls
      2 April 2011

      St Tropez są fajne, nawet mi się podobają, chociaż nie przepadam za lalkami plażowymi zazwyczaj.

      Like

  4. świstak
    2 April 2011

    a ja mam steffe starlight tylko że moja miała grzywkę i inną buzię steffi ciążowa też miała inną buzię ????????? DZIĘKI ZA TEN POST 🙂

    Like

    • fleurdolls
      2 April 2011

      Nie ma za co Świstaku, jak cokolwiek jeszcze znajdę to też wrzucę 😀
      Katalogi czasami pokazują to co jest zaplanowane, a jak już projekt idzie do fabryki to zdarzają się zmiany, gdybym miała dolara za każdą taką różnicę u Fleurek to byłabym bogata 😀 HA HA
      Bardzo rozśmieszyło mnie to, że te lalki w ciąży ubrane są w wygodne buty, ogrodniczki i ogromne bezkształtne koszule, stereotypy czy co? 😀

      Like

  5. manhamana
    2 April 2011

    O Matko z Córką! Rewelacyjny ten katalog!
    Fakt że dawniej lalki miały “duszę” obecnie większość jest na jedno kopyto, podobna jedna do drugiej tak że mamy stada klonów w takich samych ciuchach, i o podobnych make up’ach.
    Patrząc na lalki Petra czy Sindy – ubranka były przeglądem mody- to co noszono na ulicach, było w lalkowej garderobie, ciuszki miały kolory różniaste od brązów, granatów po żółcie i zielenie, a nie wszechogarniający róż.

    Tu Stefka już się zaróżowiła nieco, ale jeszcze dość sporo jest różnych deseni i kolorów innych. Kevin w wersji długowłosej świetny!

    Like

    • fleurdolls
      2 April 2011

      A Kevin niesamowicie przypomina mi Modern Talking HA HA 😀 jest jakby Dieter i Thomas w jednym, chociaż to nie ta dekada!
      Zastanawiam się, czy wszystkie lalki Steffi miały te same buźki, może tylko z małymi różnicami (tak jak Fleur, większości lalek bez ubranek nie da rady zidentyfikować). Ten katalog jest bardzo mały, zdjęcia sama powiększyłam, ale nie widać detail niestety.
      Chyba najbardziej podobają mi się mebelki do salonu na ostatniej stronie. A kuchnia jest niemal identyczna jak Fleur, tylko z niewielkimi różnicami no i kolor nie ten sam.

      Like

  6. aleksja
    2 April 2011

    Faktycznie wspaniale te lalki wyglądają, a człowiek nawet nie zdawał sobie z tego sprawy. Bardzo fajnie, że ten katalog pojawił się u Ciebie 🙂 Przyda się więcej informacji a także zdjęć tych laleczek.

    Like

    • fleurdolls
      2 April 2011

      Dzięki, katalog znalazłam przez przypadek na eBay, w ogóle go nie szukałam, sam się nawinął! 😀
      Jedno chciałabym wiedzieć – skąd się biorą takie katalogi? Czy są dołączone do lalek w pudełkach, czy może do ubranek, albo jeszcze inaczej? Gdyby tak wiedzieć skąd one są, to byłoby łatwiej ich szukać.

      Like

  7. świstak
    2 April 2011

    Katalogi są razem w pudełkach lalek widziałem na ebay ale chyba z tego samego roku 🙂

    Like

  8. świstak
    2 April 2011

    ja mam nawet mebelki Steffi 🙂

    Like

    • fleurdolls
      2 April 2011

      To pokaż jak będziesz miał sprawny aparat! 😉

      Like

  9. lalka w pudełku
    2 April 2011

    Kopalnia wiedzy o lalkach! Znów zapachniało prawdziwym kolekcjonerem!
    BRAWO AGA!!!!!!

    Like

    • fleurdolls
      2 April 2011

      No dla takich czytelników to aż się chce takie rzeczy robić! 😀

      Like

    • Maja
      2 April 2011

      Ale numer.W piątek byłam w mojej bibliotece miejskiej i pewnie byście nie zgadli co tam znalazłam.W bibliotece znajduje się regał, na którym można zostawiać książki żeby ktoś mógł sobie je wziąć za darmo.Wchodzę do biblioteki, patrzę a tam na półce leży goluteńka lalka.Dopóki nie podeszłam bliżej myślałam że to barbie.Przy bliższych oględzinach okazało się, że to była właśnie stefka.Buzię miała pomazaną flamastrem, ale łatwo dało się to zmyć.Moja przyjaciółka jest kierowniczką tej biblioteki i powiedziała, że na pewno tą lalkę można sobie wziąć.Gdy upewniłam się, że lalka nie została zgubiona przez żadne dziecko, szczęśliwa zaniosłam moją nową zdobycz do domu.Moja córka bardzo się ucieszyła.Piszczała z zachwytu gdy dzisiaj zobaczyła pokazany przez Agę katalog.Martynka zrobiła lalce spa i przebrała ją w barbiową sukienkę od Agi.
      Z katalogu najbardziej podoba nam się lalka na koniu w stroju do konnej jazdy.Martynce podobają się również wszystkie mebelki.Obie bardzo dziękujemy za ten wspaniały wpis.Jak zawsze Agnieszko trafiłaś w 10.
      Serdeczne pozdrowienia od Sopocianek!

      Like

    • fleurdolls
      2 April 2011

      Jaka fajna historia! Lalka w bibliotece, tego nigdy jeszcze nie widziałam! Ale za to przyszedł mi do głowy pomysł zrobienia sesji fotograficznej dla Fleur właśnie w bibliotece. To mogłoby być ciekawe! 😀
      Maja, zacznij już pisać blog, bo musimy zobaczyć te Twoje lalki, włącznie z tą z biblioteki! 😉

      Like

    • Maja
      2 April 2011

      Tu jeszcze raz Maja.Mam do was prośbę.Kolekcjonuję lalki, które nazywają się ice cream dolls.Są czasami dostępne na ebay.usa.Mają na szyjach zawieszone małe lody kręcone w wafelku.Jeżeli ktoś z was może ma taką z dzieciństwa i chciałby sprzedać chętnie odkupię.

      Like

  10. Mono
    2 April 2011

    Oglądając ten katalog pomyślałam sobie, że takie Stefki to i ja mogłabym kolekcjonować 🙂 Ubolewam tylko, że one mimo wszystko mają ciągle ten sam lub bardzo podobny mold i makijaż 😦 Najbardziej podobają mi się te z St. Tropez i Starlight, pewnie przez te loczki 🙂

    Like

    • fleurdolls
      3 April 2011

      Na pewno cała ich kolekcja wyglądałaby imponująco! Nawet po kilka egzemplarzy z każdego roku, żeby zobaczyć jak zmieniały się te lalki, to byłoby fajne. Co do bardzo podobnego wyglądu lalek masz rację, to trochę szkoda kiedy można lalkę rozpoznać tylko po ubranku (jak już pisałam wcześniej, tak samo jest z Fleur). Loczki są super, ciekawe jak łatwo dają się czesać? 😀

      Like

  11. Shi4
    2 April 2011

    A ja osobiście ze Stefkami nie spotkałam sie w dzieciństwie, ale bardzo lubię lalki Pamela Love, 17 cm laleczki też od Simby. I z tego co widzę Steffkę i Pamelkę łączy nie tylko firma. Była Pamelka z koniem, która miała identyczne ubranko i konika, ale oczywiście wszystko odpowiednio pomniejszone. Nawet nazwy serii lalek niektóre takie same jak Starlight czy ballerina. Nawet skuterek podobny 😀

    Like

    • fleurdolls
      3 April 2011

      Czy Pamela jest tak samo zaniedbana w necie jak Steffi? Ja w ogóle tych lalek nie pamiętam, dopiero dowiedziałam się o nich czytając polskie blogi lalkowe 😀

      Like

    • Shi4
      4 April 2011

      Oj strasznie zaniedbana jest. Na początku w ogóle nic na jej temat nie mogłam znaleźć. Z kupowaniem ich też nie jest łatwo. Potem trafiłam na raczkującą stronę dziewczyny z Niderlandów. Teraz jest ciutki lepiej i faktycznie na polskich blogach coraz wiecej ludzi umieszcza zdjecia tych laleczek wygrzebanych gdzieś z zakamarków piwnic i strychów 😀

      Like

    • fleurdolls
      4 April 2011

      Jaką stronę z Niderlandów, czy nadal ona istnieje? Bardzo chętnie zobaczyłabym ją, no i nie tylko ja! Najbardziej ciekawi mnie jak bardzo popularne były te lalki w Polsce, bo ja nic o nich nie wiedziałam wcale, dopóki nie zaczęłam czytać blogów! 🙂

      Like

  12. ashtrayheart
    3 April 2011

    Mialem Kevina Easy Ridera (tego do Bono podobnego), ale go oddalem 😦 W idealnym stanie byl!
    Kurcze, pamietam tego disco Kevina… Aaaach, kurcze. Mialo sie tych steffie, a teraz NIC !
    Wielkie dzieki za ten katalog, od lat marzylem, by go zobaczyc!

    Like

    • fleurdolls
      3 April 2011

      Ależ cała przyjemność po mojej stronie 😀 oby się więcej znalazło! Kevin mi się bardzo podoba, ciekawe czy kiedykolwiek go zobaczę “na żywo” 😉 jak znajdziesz go znowu to już nie oddawaj!

      Like

    • AshtrayBoy
      3 April 2011

      Kurczę, też chciałbym na żywo go jeszcze kiedyś zobaczyć.. Niestety stare lalki Steffi są bardzo rzadkie. Marzy mi się znaleźć kiedyś Steffi/Kevina w tym cudownym, różowo-fioletowym pudełku 😉
      Niby takie “zwykłe” laleczki, a tyle mają uroku….

      Like

    • fleurdolls
      3 April 2011

      Dzięki za podanie linka do swojego bloga, dodałam do ulubionych 😉
      Jest troche lalek Steffi na eBay, ale niewiele z tamtych lat… zazwyczaj są używane, czyli w trupkowym stanie… Kevina w pudełku chyba nigdy nie widziałam, no ale dziwniejsze rzeczy zdarzały się! 😀

      Like

    • AshtrayBoy
      3 April 2011

      Odrobina reklamy nie zaszkodzi 😀 Będe nadal zostawiać, bo może ktoś nowy się napatoczy…? 😀
      Szkoda, że na razie Ebay odpada…przesyłka chyba musi być strasznie droga, prawda?
      To jest strasznie denerwujące..
      Nawet Steffi w pudełku by się przydała… A taka mięciutka Steffi-przytulanka z zamykającymi się oczami to już w ogóle 😦 Ciągle swoją mam, niestety jej oczy się popsuły…

      Like

    • fleurdolls
      3 April 2011

      Kevinów jest kilka teraz na eBay, ale tylko ci nowocześni, nie ma takiego z lat 90 niestety. Przesyłki nie zawsze są drogie, trzeba po prostu zapytać sprzedawcę o najtańszą opcję. Ale koniecznie trzeba mieć Paypal do zapłaty, inaczej nic z tego. Jak coś sie trafi to dam znać! 🙂

      Like

  13. świstak
    3 April 2011

    Jejku jak twoja znajoma Maja ma lalki Sindy to niech założy bloga ja z chęcią przeczytam 🙂

    Like

    • fleurdolls
      3 April 2011

      A no namawiam ją Świstaku i namawiam, najlepsze co usłyszałam to “może będę miała czas latem” 😀 ona ma dużą kolekcję i bardzo szanuje lalki, mam nadzieję że kiedyś ją w końcu przekonam!

      Like

  14. makarrena
    3 April 2011

    Ja za Steffi nie przepadam, ale mebelki ma śliczne. Mam zeskanowany katalog Petry z 1986 roku jak byś chciała 🙂

    Like

    • fleurdolls
      3 April 2011

      Wrzuć ten katalog na swój blog, na pewno będzie duże zainteresowanie! Katalogi są super! 😀 sama chętnie bym zobaczyła!
      Mi się też najbardziej mebelki podobają, a szczególnie salon 😀

      Like

  15. Scottie
    3 April 2011

    Aren’t there 2 r’s in “marriage”? I could be wrong, butI think Steffi’s box has a mispelling. What a fabulous blog! The catalog photos are just wonderful! It’s amazing how they really get you interested in this fun doll. She and her beau have such great outfits and it looks like they’d be really cool dolls to play with or collect. I always like to see how the prototypes in the photos differ from the actual doll. Sometimes I think the toy companyies kept the really great dolls and fashions for themselves. Awesome blog, Agnes!

    Like

    • fleurdolls
      3 April 2011

      Yes there should be 2 r’s in marriage, I noticed that too, however maybe they were trying to spell it in French (that’s how it’s spelled in French, with one r) 😉
      I love catalogue photos, they usually are so informative, but Kevin really makes me laugh, he’s like one of those boyband giggolos! 😀

      Like

  16. ziutek44
    3 April 2011

    Kevin jest cudny!!!! chciałabym takiego! a steffi z zamykanymi oczami zostawiłam kiedyś na bazarku, bo stwierdzilam ze jedna stefka mi wystarczy…. a teraz załuję 😦 😦 😦 😦

    Like

    • fleurdolls
      3 April 2011

      O rzeczywiście szkoda, ale Ty masz niesamowite szczęście do lalek, na pewno jeszcze raz Ci się uda 😀

      Like

  17. BarbieCollector
    3 April 2011

    Pamiętam zarówno katalog, jak i większość tych modeli, których to byłem posiadaczem 😀
    Dzięki za dodanie skanów! 😉
    Strasznie trudno identyfikować Steffi, co dopiero mówić o przypomnieniu sobie wszystkich istniejących modeli… Dzięki temu katalogowi rok 1994 mamy z głowy 😉
    Jesteś niezastąpiona!

    Like

    • fleurdolls
      4 April 2011

      Miło mi, to jest niesamowita przyjemność gdy znajdują się nowe informacje o lalkach, pamiętam gdy bardzo mało wiedziałam o Fleur, a potem z czasem znalazło się dużo fotek promo i powolutku udało się prawie wszystko zidentyfikować. Może tak też będzie ze Steffi! 😀

      Like

  18. blog4block
    4 April 2011

    Oglądałem te skany z Anią i przyznaję się, że mi też się bardzo podobają te stare Steffiowe zestawy – takim motorem sam bym nie pogardził. 😉

    Jak tam klocki? 🙂 Spoczęły w szafce na wieczny pochówek, czy zamierzasz jeszcze poszerzać kolekcję? 🙂

    Like

    • fleurdolls
      4 April 2011

      A wiesz co, mojemu chłopakowi też się ten motor najbardziej spodobał! 😀 to musi być jakaś męska rzecz.
      Klocki stoją na półce w dużym pokoju, nie kupiłam na razie żadnych innych, bo z finansami krucho, ale za każdym razem gdy przechodzę obok sklepu z zabawkami wzdycham w ich stronę… w niedzielę idę na wielki targ zabawek, jak zobaczę coś ciekawego to na pewno kupię! 😉

      Like

  19. Daguchna
    6 April 2011

    Ile tego jeeeest… Wspaniałe znalezisko, dzięki za podzielenie się. Teraz może te laleczki wyglądają troszeczkę kiczowato, ale w tym dobrym sensie. Nie pogardziłabym syrenkami czy panną młodą 😀

    Like

    • fleurdolls
      10 April 2011

      Dużo jak na jeden rok, nie? Produkcja Fleur nie była nawet w połowie taka owocna (co się dobrze składa dla kolekcjonerów ha ha). Złapałam bakcyla i szukam innych katalogów 😀

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 2 April 2011 by in Catalogues, Katalogi, Steffi Love and tagged , , , , .
