Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Toy Fair – Targ Zabawek


 

Today we have a picture post once again! 😀 This morning I attended a toy fair and I wanted to share a few pictures with you. I love going to toy fairs, not really to shop, but to see lots of vintage toys and to take pictures. I usually buy one or two small things for my collection. The toy fairs in England are mostly about vintage cars, trains, and Star Wars, with a few teddy bears and dolls for the girls. In fact, most of the customers at these fairs are men, however today there were quite a few ladies and even children. I didn’t see any vintage fashion dolls at all, but it was still a great trip 😀

Dzisiaj mamy znowu wpis obrazkowy 😀 wczesnym rankiem poszłam na targ zabawek i chcę pokazać Wam moje zdjęcia. Bardzo lubię chodzić na takie targi, raczej nie na zakupy, ale żeby obejrzeć stare zabawki i robić zdjęcia. Zazwyczaj kupuję małe cacko do mojej kolekcji. Targi zabawek w Anglii są raczej dla kolekcjonerów samochodzików, kolei oraz Gwiezdnych Wojen, z małym zazwyczaj asortymentem misiów i lalek dla dziewczynek. Powiedziałabym nawet, że większość klientów to mężczyźni, jednak dzisiaj było dosyć dużo kobiet i dzieci. Nie widziałam żadnych lalek vintage, ale i tak miło spędziłam czas 😀

Here are my purchases: one large vinyl doll, 51cm (20in) tall, marked on back of head Götz-Puppe 735224, she is in excellent condition, but of course in need of spa. You will see her again next week 😀 I also got a little Lledo model car of a vintage H Samuel truck with beautiful artwork on the box. Finally, I got a Jem Annual from 1987 with GREAT pictures inside! I will share them with you next week.

Oto moje zakupy: duża winylowa lalka wielkości 51cm (21 cali), oznakowana z tyłu głowy Götz-Puppe 735224, w bardzo dobrym stanie, oczywiście wymaga spa. Zobaczycie ją znowu za tydzień 😀 Kupiłam też samochodzik Lledo, stary model towarowy sklepu H Samuel z pięknymi rysunkami na pudełku. Na koniec znalazłam annual lalki Jem z roku 1987 z wspaniałymi obrazkami w środku! Pokażę je za tydzień.

32 comments on “Toy Fair – Targ Zabawek

  1. Ania
    10 April 2011

    Istny raj! 😉 Lalek też tam sporo jest, nie marudź! Ja to bym nie wiedziała, w którą stronę mam iść na takich targach, zazdroszczę Ci 😀 I dziwię się, że takie skromne są Twoje zakupy 🙂

    Like

    • fleurdolls
      14 April 2011

      W porównaniu do pociągów i Action Manów lalek tam jest mało, ale zawsze coś się znajdzie. Było też kilka mebelków Sindy, ale ceny wygórowane. Idzie się łatwo, trzeba ustalić tylko kierunek i naprzód! 😀 zakupy skromne tym razem, ale kupuję po prostu to co od razu pokocham, co mi wpadnie w oko, bo nigdy nie wiem czego się spodziewać po takim targu. Tak wpadła mi Ola (ta duża lala), zobaczyłam ją i tyle, musiała być moja! Miała też koleżankę, ale Ola była bardziej zaniedbana i chciałam ją od razu uratować 😉

      Like

  2. świstak
    10 April 2011

    wow ale fajnie

    Like

    • fleurdolls
      14 April 2011

      No fajnie fajnie… tylko miejsca na to wszystko brakuje w domu… 😀

      Like

  3. RudyKrólik
    10 April 2011

    Zemdlałam, wstałam, a potem znowu zemdlałam. Aga nie pokazuj takich rzeczy!!! Ja tu cierpię na niedobór jakiegokolwiek targu, gdzie da się kupić zabawki, a Ty mi z takimi cudami wyskakujesz…
    I jak Ci nie wstyd? Będę teraz nieszczęśliwa przez tydzień (albo dopóki nie przyjdą moje lalki z eBaya);)

    Like

    • fleurdolls
      14 April 2011

      Oj wstyd mi Proszę Pani, proszę o niegniewaniesię 😀
      A jednak… chyba wolę to czekanie na paczkę osobiście!

      Like

  4. Shi4
    10 April 2011

    JA CHCE TAKI TARG ZABAWEK!!! Albo może i nie, bo bym w długi wpadła :p

    Like

    • fleurdolls
      14 April 2011

      Dla mnie tam raczej warto bardziej patrzeć niż kupować, ale tak… dużo pokus jest… a w Birmingham jest jeszcze lepiej… albo gorzej, jak kto woli, jest ponad dwa razy większy targ!

      Like

  5. Mono
    10 April 2011

    Dlaczego u nas nie ma takich targów? A przynajmniej w moim mieście…
    Twoja lalka ma śliczną twarzyczkę, jestem bardzo ciekawa, jak będzie wyglądała po spa 🙂

    Like

    • fleurdolls
      14 April 2011

      Ja też jestem ciekawa, bo spa jeszcze nie zrobiłam! 😀

      Like

  6. lalka w pudełku
    11 April 2011

    Agusia widoki rewelacja 🙂 Zazdroszczę Ci 🙂

    Like

    • fleurdolls
      14 April 2011

      Dzięki Marek 😀 to ja chyba ten targ zaproszę do Polski jednak…

      Like

  7. allmode
    11 April 2011

    Ja też chcę na taki targ. Sobie bym kupiła dwie barbie – jedna w czerwonej sukni, druga w zielonej, a synkowi pluszowego Sponge Boba, Patryka Rozgwiazdę, Planktona i Pana Kraba, bo bardzo lubię tę bajkę.

    Like

    • fleurdolls
      14 April 2011

      Dobra to przyjedź, a ja przygotuję kija! 😀 HA HA
      Akurat dla zbieraczy zabawek pluszowych i różnych takich miękkich to jest raj, zawsze jest ich bardzo dużo i za śmiesznie niskie ceny!

      Like

  8. Pio
    11 April 2011

    Ojj świtny targ! tyle zabawek, i nawet lalek! Nie zniszczone prawie że! Szkoda że w polsce jest mało takich miejsc! Pozddrawiam cię 🙂

    Like

    • fleurdolls
      14 April 2011

      Dzięki Pio, na pewno gdyby ktoś chciał coś takiego zorganizować znalazłoby się wielu chętnych! 🙂

      Like

  9. aleksja1988
    11 April 2011

    Też jestem bardzo ciekawa jak laleczka będzie wyglądać po spa:) Ja to z takim małym nabytkiem na pewno bym nie wyszła:) Wielka szkoda, że u nas nikt nie wpadnie na taki pomysł aby targi zabawek powstały. Zazdroszczę możliwości:)
    I bardzo podobają mi się te zdjęcia

    Like

    • fleurdolls
      14 April 2011

      Na razie Ola sobie leży tutaj za mną i chyba śpi, bo oczka ma zamknięte 😉 czeka cierpliwie na spa, mam nadzieję że jutro mi się uda!
      Nabytek tym razem nieduży, ale ja tam chodze głównie żeby pooglądać (troche tak jak do muzeum) i zrobić zdjęcia, a forsę przynoszę tak na “wszelki wypadek” 😉

      Like

  10. ziutek44
    11 April 2011

    łaaaa, ale te na 17 zdjeciu od dołu!!!!!co to za cuda! juz je kocham, co za twarze!!!!
    Fajna ta sindy z annualem w paczce, i annual JEM – BOSKI! Laleczka Gotz ma słodkie spojrzenie, a barbiochy za 2 funty???!
    Gdzie ten raj buuu…, ze tez u nas takich nie ma….:(

    Like

    • fleurdolls
      14 April 2011

      Sindy z annualem nie kupiłam, chociaż kosztowała tylko £3.50. Kilka razy przeszłam obok niej, ale w końcu zostawiłam. Miała ładną buźkę, zupełnie inną niż te bardziej znane Sindy, gdyby nie była we własnym pudełku (plecaczku?) chyba bym nie poznała że to Sindy!
      Oj przydałyby się takie targi w Polsce! W UK jest ich kilka w miesiącu w całym kraju, czasem jest to długa podróż, no ale co kolekcjoner nie zrobi dla zabawek… 😉
      Zdjęcia z annuala Jem będą pokazane na weekend 😀

      Like

  11. manhamana
    14 April 2011

    O matko z córką ja chcę na taki targ!!!! I tam Sindy były, jak mogłaś bidusie zostawić 😉 a u nas ani tyle nie ma!
    A Ola jest śliczna! Już nie mogę doczekać się wpisu lali po spa!

    Like

    • fleurdolls
      16 April 2011

      A nawet nie zapytałam o cenę! 😀 Nauczyłam się już, że jak nie ma na lalce ceny to zazwyczaj jest przeceniona… na targu w Birmingham dwa lata temu było kilka Sindy, ale najtańsza kosztowała £12, czyli o wiele za dużo! Dlatego nie pytałam. Było też kilka mebelków, ale tych nie kolekcjonuję 😉
      Ola wczoraj miała spa, teraz tylko problem w co ją ubrać… sukienka w której ją kupiłam jest o wiele za duża. Może uda mi się coś dzisiaj kupić w mieście 😉

      Like

    • manhamana
      17 April 2011

      A podrzuć mi wymiary Oli na maila może coś poradzę 😉

      Like

    • fleurdolls
      17 April 2011

      Podrzucę, ale jeszcze nie teraz 😉 na razie spróbuję coś dla niej wydziergać na drutach, jak się nie uda to zgłoszę się po Twoje talenta! 😀

      Like

  12. Daguchna
    15 April 2011

    Oj, kusisz! Koszyk kucyków Pony przypomniał mi o mojej własnej kolekcyjce 😉 Też bym się czuła na takich targach jak w niebie, w przeciwieństwie do mojego portfela 😀 A Ola i annual Jem to świetne zakupy, czekam niecierpliwie na nowe notki o nich.
    I tak na marginesie dla tych, którzy szukaliby czegoś w tym stylu – u nas w Jeleniej Górze w ostatnią niedzielę września zawsze odbywa się Jarmark Staroci. Ogólnie zamierzenie jest takie, że pojawiają się sprzedawcy starych mebli, luster, orderów i innych rzeczy “żołnierskich” itp, ale w praktyce jest tam sporo dzieciaków i nastolatków sprzedających swoje stare książki i zabawki. Czasem można u nich znaleźć ciekawe rzeczy. Polecam jakby co 😉

    Like

    • fleurdolls
      16 April 2011

      Dzięki ślicznie, Ola wczoraj była w spa, więc jest prawie gotowa (nie ma się w co ubrać bidulka…), Jem katalog już zeskanowany i gotowy… 😀
      Dzięki o informację o Jeleniej Górze, gdybym mogła na pewno bym przyjechała! 😀

      Like

  13. erynnis tages
    22 April 2011

    i pomyslec, ze moglam tam byc:) jak to sie dziwnie te losy ukladaja!
    do zobaczenia next time!

    Like

    • fleurdolls
      26 April 2011

      Na pewno będziesz Olu, ja się o to postaram 😀 właśnie dowiedziałam się, że są targi specjalnie dla lalek, więc na taki powinnyśmy pójść na pewno!

      Like

  14. Ashtrayboy
    9 May 2011

    Jezus Maria! Ten kosz z “jedynkami” My Little Pony… Ech, żeby takie rzeczy się u nas w kraju trafiali!
    Lalki też niczego sobie 🙂

    Like

    • fleurdolls
      15 May 2011

      A jak tylko go zobaczyłam to pomyślałam o Twoim wpisie, nawet bym cosik kupiła, ale nie wiedziałam czy to prawdziwe Pony czy dobre podróbki… 🙂

      Like

  15. Miko
    10 July 2013

    Czy ten targ odbywa się w Polsce czy zagranicą ? rozkoszszszne zdjęcia mniam mniam 😉

    Like

    • fleurdolls
      11 July 2013

      A rzeczywiscie, nie napisalam gdzie… targ jest w Birmingham w UK 🙂 w Polsce o ile wiem nie ma takich, albo moze sa ale mniejsze.

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 10 April 2011 by in Toy Fair and tagged , .
