Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

New Steffi Love Pictures – Nowe Zdjęcia Steffi Love


SmirkyBecca, my friend from Flickr and Sindy forum, has agreed to share with everyone photos of her scrapbook from about 1997, with loads of Steffi pictures! Thank you so much Becca, there is so little information about Steffi Love online, it’s great to have these fantastic pictures! 😀

SmirkyBecca, moja znajoma z Flickera i z forum Sindy zgodziła się pokazać wszystkim fotki z jej albumu z roku około 1997, pełnego zdjęć Steffi! Dzięki Becca, w internecie jest tak mało informacji na temat Steffi Love, wspaniale jest zobaczyć te fantastyczne zdjęcia! 😀

Here you can see the whole album. Tutaj jest cały album.

And here are links to individual pages in large size. Oto linki do każdej strony osobno w dużym rozmiarze:
Page 1
Page 2
Page 3
Page 4
Page 5
Page 6

14 comments on “New Steffi Love Pictures – Nowe Zdjęcia Steffi Love

  1. ziutek44
    15 April 2011

    ha, miałam rollerstar ale poszła w lud 🙂 🙂 🙂 🙂 piekne zdjęcia i ten długowłosy Kevin – rewelka!

    Like

    • fleurdolls
      16 April 2011

      Uwielbiam Rollerstar! 😀 szkoda że już jej nie masz…

      Like

  2. Ania
    15 April 2011

    Stefki są super, tylko szkoda, że takie trudne w kolekcjonowaniu – no bo jak rozpoznać, która jest która, gdy się nie ma ubranka? Oczy wszystkie mają niemal identyczne, najłtwiej rozpoznać te, które mają jakiś nietypowy kolor włosów 🙂

    Like

    • fleurdolls
      16 April 2011

      To prawda Aniu, jak już pisałam z Fleurkami jest taki sam problem, tylko kilka lalek można zidentyfikować na pewno, reszty bez ubranek trudno… ale podziwiam Simbe za mnogość pomysłów, to też zapewne katalog z jednego roku, góra dwóch, a tyle jest wyboru!

      Like

    • Ania
      16 April 2011

      Szkoda tylko, że teraz Simba tak bardzo kopiuje od Mattela… Jak tak patrzę po sklepowych półkach, to w sumie do każdej Steffi jest jakiś odpowiednik Barbie (albo odwrotnie 😉 ). Mimo tego, trzeba im przyznać, że ciuszki i dodatki mają bardzo fajne i dobrej jakości 🙂

      Like

    • fleurdolls
      16 April 2011

      No oczywiście to dlatego, że Barbie jest nadal liderką rynku lalek…poza tym jak Mattel wypuszcza na rynek nową lalkę to rywale mają okazję sprawdzić jak się ta lalka sprzedaje, a następnie wyprodukować własną… rynek zabawek to czysta konkurencja! Mi osobiście nie robi to różnicy, ale miło jest widzieć konkurentki Barbie dobrej jakości 😉

      Like

    • Ania
      16 April 2011

      Ja strasznie lubię Steffi i z chęcią bym je kupowała (nieraz mnie kuszą i ciężko mi się powstrzymać 🙂 ), ale nie chcę tego robić, bo choć ciuszki są bardzo fajne, a ceny przystępne, to buzie i kolor włosów (przeważnie) są identyczne… To jest główny minus tych lal, jak dla mnie. Jeszcze tylko sobie z tych nowszych brunetkę muszę sprawić i kończę z kupowaniem nowych Steffi 🙂

      Like

    • fleurdolls
      17 April 2011

      Aniu, widziałam na Flickerze zdjęcie Steffi po reroocie, ktoś dał jej nowe czarne włosy, wyglądała wspaniale! To dobry pomysł kupić brunetkę, może ja też sobie kupię… chyba brunetki to rzadkość? 🙂

      Like

  3. Daguchna
    15 April 2011

    “Rasta look” są świetne, takie kolorowe 🙂 Ale w ogóle… to raj lalkowy jakiś, jeśli chodzi o ogrom pomysłów 😉

    Like

    • fleurdolls
      16 April 2011

      Masz rację, nie wiem czy oprócz Barbie jakakolwiek inna firma miała aż taki duży wybór lalek w latach 90, Otto Simon przez 10 lat produkcji Fleur wyprodukował tylko 62 lalki… dosłownie sama nie mogę zdecydować które mi się najbardziej podobają! 😀 pomysłowości nie zabrakło im na pewno, może dlatego że nie musieli od nowa projektować lalki (jak już wielu czytelników wspomniało), za to skoncentrowali się na ubrankach i stylach.

      Like

  4. Ashtrayboy
    16 April 2011

    “Magic Fairy” jawnie inspirowana lalką Flying Butterfly Barbie (która zresztą mam w planach opisać 🙂 Świetny wpis! Steffie kiedyś były takie ciekawe, tyle pomysłów… Co z tego, że część od mattela było podprowadzonych 😀
    dzisiejsze stefki mnie nie kręcą 😦 Są jakieś takie nudne, zarówno z twarzy, jak i ubranek…

    Like

    • fleurdolls
      16 April 2011

      Zgodzę się co do dzisiejszych Stefek, chociaż mam jedną i wydaje mi się bardzo ładna, ale chyba jest ich kilka rodzajów? Widziałam na Flickerze śliczne zdjęcia nowych Stefek, ale na szczęście mnie nie kuszą 😉
      Popatrz jakie to zdjęcie jest ładne 😉

      Like

  5. BarbieCollector
    16 April 2011

    Uwielbiam Cię za przywrócenie pamięci o Steffi!
    I znów masa lalek, które miałem i już dawno o nich zapomniałem… ‘Rasta Look’ była jedną z ostatnich moich Steffi! 😀

    Like

    • fleurdolls
      16 April 2011

      Rasta Look, poważnie? Ona jest jedna z moich ulubionych! 😀
      Ależ nie ma za co, mam jeszcze kilka rzeczy do pokazania, ale to niedługo, wciągnełam się w Steffie, nie tyle w lalki co w szukanie tych nieszczęsnych katalogów. Zawsze mi żal lalek które są kochane i popularne, a kompletnie w sieci nieznane… w ten sposób właśnie powstała moja strona o Fleur, bo nie było na jej temat żadnych informacji w ogóle… 🙂

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 14 April 2011 by in Catalogues, Katalogi, Steffi Love and tagged , , , , .
