Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

1990s Steffi Love Catalogue – Katalog Steffi Love z Lat 90.


I was able to get another Steffi Love catalogue, which came with a NRFB Venice Masquerade Steffi doll. Before you ask – yes I bought the doll just to have the catalogue 😀 Stupid I know, but there is no cure for it! I don’t know the actual year, so I wrote an email to Simba to ask for more info, I will tell you as soon as I get a reply. By the way, I also asked them if they will do a website about 1990s Steffi, as she was very popular then, or if they will share any promo materials with me. Stay tuned! 😀

Udało mi się zdobyć nowy katalog, który był dodatkiem do lalki Steffi NRFB Venice Masquerade. Zanim zapytacie – tak, kupiłam lalkę tylko po to, żeby mieć ten katalog 😀 Głupie, wiem, ale nie ma na to lekarstwa! Nie wiem dokładnie z którego roku jest lalka, więc napisałam email do Simba z zapytaniem o to. Jak tylko przyjdzie odpowiedź dam Wam znać. Swoją drogą, zapytałam ich też, czy nie zrobiliby może strony internetowej o lalkach Steffi z lat 90., bo przecież była wtedy bardzo popularna, albo czy nie przysłaliby mi jakichś materiałów promocyjnych z tamtych lat. Czekamy! 😀

Świstaku, Twojej lalki chyba tu nie ma, bo żadna nie pasuje wyglądem, mimo tego mam nadzieję, że się ucieszysz 😉

22 comments on “1990s Steffi Love Catalogue – Katalog Steffi Love z Lat 90.

  1. lalka w pudełku
    28 April 2011

    Nie sądziłem, że ta Stefka była tak “rozwinięta” w latach 90 SZOK! Nawet rozmyslam co by nie zostawić sobie tej jednej co mi wpadła w ręce! 🙂

    Like

    • fleurdolls
      28 April 2011

      A wiesz, ja myślę, że fajnie mieć chociaż jeden egzemplarz lalki w kolekcji, na przykład osobiście nie cierpię Bratz ani dziewczyn My Scene, ale mam po jednej w kolekcji 😀 a Steffi jest przecież w Polsce bardzo popularna.

      Like

  2. światak
    28 April 2011

    jasne że się cieszę , na Stefę zawsze mogę popatrzeć

    Like

  3. Mono
    28 April 2011

    Steffi miały świetne dodatki, sądzę, że nawet ciekawsze niż Barbie, tylko ten sam mold i makijaż u każdej… Akurat mnie to zniechęca do tych lalek.

    Like

    • fleurdolls
      28 April 2011

      Masz rację, wygląda na to, że większość pomysłów skierowana była do produkcji dodatków oraz rodzajów lalek, zamiast samych lalek. Ale, jak już kilka razy mówiłam, u Fleur było to samo, więc nie jest to rzadkością w świecie lalek 🙂

      Like

  4. Paweł
    28 April 2011

    Jejku, jakie to wszystko fajne, szczególnie te “dżunglowe” zestawy. Gdyby Steffi była dzisiaj tak fajna, jak z czasów katalogów, jakie ostatnio u Ciebie widzę, to jak nic przerzuciłbym się z klocków na lalki! 😀 No, może przesadzam – nie zrezygnowałbym z klocków, ale to wszystko jest takie świetne, że aż nie mogę się nadziwić… 😉

    Like

    • fleurdolls
      28 April 2011

      A mi się też te dżunglowe zestawy najbardziej podobają! 😀 to przynajmniej jakieś ciekawe zajęcie, zamiast tylko przebierania się w księżniczkę i nańczenia bobasów Evi 😉 ciekawe jest też, że absolutnie nigdy nie widziałam tych rzeczy w sprzedaży, może nie były łatwo dostępne?
      A klocków nie godzi się porzucać na rzecz lalek! 😀

      Like

  5. aleksja
    28 April 2011

    Muszę przyznać, że pierwsze zdjęcie mnie powaliło. Wspaniale wyglądają te wszystkie dodatki i zestawy.
    Tak się przytrafiło, że przypadkiem ja rozpoznałam swoją Evi w katalogu:) A to tylko dlatego, że ma nadal na sobie sukieneczkę oryginalną:) Więc dziękuję ślicznie:) I oby więcej takich katalogów, bo jest co oglądać:)

    Like

    • fleurdolls
      28 April 2011

      O to bardzo się cieszę, że to moje skanowanie jest przydatne! 😀 tak, oby więcej tych katalogów, niestety trudno je znaleźć same, zazwyczaj są dołączone do lalek… do tej pory widziałam tylko trzy, wszystkie już są na blogu… szukamy dalej! A mi się najbardziej podoba ta Sunset Villa, jejku jaki wspaniały dom! Szczególnie ten taras!

      Like

  6. Ania
    29 April 2011

    Kupić lalkę tylko po to, by zdobyć katalog??? Cóż za profanacja 😀

    Pewnie takie zestawy kurzą się gdzieś na strychach i mało komu przychodzi do głowy, żeby je gdzieś opisać, a my tu się modlimy do zdjęć… 😛 Simba mógłby się i dziś wykazać większą kreatywnością, pewnie wtedy naprawdę byłby dużą konkurencją dla innych firm 🙂

    Like

    • fleurdolls
      29 April 2011

      A no wiem, głupota i tyle! 😀 ale ja jestem uparta!
      Dzisiejsze lalki Steffi są różne, jedne lepsze drugie gorsze, wczoraj widziałam w sklepie zestaw weterynarza, który bardzo mi się podobał, ale inne Stefki już nie. Dobrze, że tylko o katalogi mi chodzi, inaczej już bym dostała bzika… 😀

      Like

    • Ania
      29 April 2011

      Przynajmniej uchroniłaś ją przed pożarciem przez małą wygłodniałą włosów do czesania dziewczynkę! 😉

      Mnie się dzisiejsze Stefki podobają, tylko, że są bardzo ubogie – różnią się praktycznie tylko ciuszkami (chyba tak, jak kiedyś 🙂 ), co jest okropnie denerwujące, bo po co kolejna identyczna lalka, tylko z innymi ubraniami… 🙂 U tych starszych chociaż było to coś ciekawego, a nie kwiecista Steffi w sukience w kwiatki, brokatowa Steffi w sukience w brokacie albo włoska Steffi w bluzce w kolory włoskiej flagi… nudne, jak flaki w oleju 😛

      Like

    • fleurdolls
      30 April 2011

      A no tak, u mnie będzie przynajmniej spokojnie, nikt nożyczkami ani grzebieniem nie atakuje! 😀 może kiedyś sprezentuję ją komuś, bo nie mam zamiaru kolekcjonować Stefek, na razie niech sobie tu siedzi. Dzisiejsze lalki w ogóle są nudne, jak już kiedyś mówiłaś producenci raczej stawiają na ilość niż na jakość…

      Like

  7. ziutek44
    29 April 2011

    katalog jest rewelacyjny a ja niezmiennie wierzę w niemieckie mozliwosci lalkowe, wystarczy wspomniec o petrze, karinie, ddr steffi, 3m schwabinchen…same cuda.

    Like

    • fleurdolls
      30 April 2011

      To prawda, niemieckie lalki są fantastyczne, nie mam ani jednej Petry, ale piekielnie mi się podobają! Wszystkie lalki robią wrażenie dobrej jakości, no i te ubranka!

      Like

  8. Daguchna
    1 May 2011

    Na taki widok budzi się we mnie dziecięca chęć posiadania… Lalki, ubranka, dodatki, domki, mebelki, dużo, dużo, DUUUUŻOOOO! 😀 Chociaż Sunset Villa to zdaje się plagiat trzyczęściowego domku Barbie, którego nazwy nie pamiętam, ale który widziałam w jakimś katalożku i działał na identycznej zasadzie. Co nie zmienia faktu, że sympatyczne to wszystko i to bardzo 🙂

    Like

    • fleurdolls
      1 May 2011

      Oj tak tak, chce się duuuużo… 😀 ciekawe, czy gdzieś była taka dziewczynka na świecie, która dostała te wszystkie rzeczy? Ktoś je na pewno ma! Co do domku – tak Barbie tam widać na każdym kroku, ale mi to obojętne, ten taras mnie woła i już!

      Like

  9. Shi4
    1 May 2011

    Jesteś cudowna, ze wrzucasz tu takie rzeczy 😀 Wprawdzie za Stefką nie przepadam, ale uwielbiam katalogi z lat 80 i 90. Od małego wycinałam obrazki lalek z pudełek i zbierałam te książeczki 😀

    Like

    • fleurdolls
      2 May 2011

      Katalogi są świetne nawet jak się tych lalek nie zbiera, zgadzam się 😀 lubię takie rzeczy pokazywać, szczególnie Stefkę, która jest bidulka w necie zaniedbana.

      Like

  10. Ashtrayboy
    9 May 2011

    Kurcze, az sie dziwie, ze nie ma tu żadnej “mojej” Steffie, ani żadnej z tych pań nie pamiętam…w końcu to “moje” lata!
    Niemniej katalog świetny 🙂

    Like

    • fleurdolls
      15 May 2011

      A to ciekawe, może nie wszystkie lalki pokazywane były w katalogach? Nigdy nie zrozumiem producentów! 😀

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 28 April 2011 by in Catalogues, Katalogi, Steffi Love and tagged , , , , .
