Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Short and Sweet – Krótko i Milutko


Some of you know that I’m mad at WordPress, that’s why today’s post will be short and with few photos. To those who knew about this already I’d like to thank for your advice on the subject “how not to go crazy” and not throw this blog in the dumpster 😐 what happened was that my post about Tuesday Taylor ended with a huge crash after 5.5 hours of work and I almost threw the computer and my whole Tuesday collection out the window. Then, next day on Monday I spent my whole lunch at work fixing the post, that’s why it was published on such an unusual day, and I also didn’t eat any lunch and was hungry all day.

Niektórzy z Was wiedzą, że gniewam się na WordPress, dlatego dzisiejszy wpis będzie krótki i opatrzony tylko kilkoma zdjęciami. Osobom wtajemniczonym dziękuję serdecznie za porady “co robic żeby nie zwariować” i nie wyrzucić tego bloga do przysłowiowego śmietnika 😐 a stało się to, że wpis o Tuesday Taylor z zeszłego tygodnia skończył się po pięciu i pół godzinach niedzielnej pracy wielkim krachem i o mało co nie wyrzuciłam całego komputera ewentualnie wszystkich lalek Tuesday przez okno. Następnie w poniedziałek spędziłam w pracy całą przerwę poprawiając co się da, dlatego wpis pojawił się w taki dziwny dzień, a do tego nie zjadłam nic i byłam głodna cały dzień.

That’s why today’s post should be called “what I got for my birthday”, but that’s too long a title to put in both languages, so I shortened it. So, as you see below, I got the following presents: a Barbie book, bag and wallet from my co-workers, DVD and Edward from my boyfriend (also groceries from a gorgeous deli, which have already been… hmm… eaten), and two Fleur horses and a doll from myself. The horses have been missing from my collection, and I’ve been looking for them for a very long time, so I’m very glad I managed to buy them now. Right for my birthday! 😀

Dlatego dzisiejszy wpis powinien być pod tytułem “co dostałam na urodzinki”, ale ten tytuł w obu językach jest za długi na nagłówek bloga, więc go streściłam. A więc jak widać poniżej, obdarowana zostałam następującymi rzeczami – książką o Barbie, torbą oraz portmonetką od współpracowników z biura, filmem i Edwardem od lubego (jeszcze zakupami w wyśmienitych delikatesach, ale te prezenty już są… hmmm… skonsumowane), oraz dwoma koniami i lalką Fleur od siebie samej. Koni tych brakowało mi do kolekcji, już wiele lat ich szukam, więc cieszę się, że akurat teraz udało mi się je kupić. W samą porę na urodzinki! 😀

You get something from all this as well, for those who are interested in Fleur. At the back of each Fleur box there are various promo photos, seemingly randomly selected, you never know what you’ll see there. That’s why the boxes are a very valuable source of information about Fleurs and their accessories. Happily both horse boxes had some rare photos, so I’m sharing them with you. They’re in large format, please feel free to copy them, because some of them aren’t even on the Fleur website (but will be soon) 😉

Z tego wszystkiego jest też coś dla tych z Was, którzy interesują się Fleurkami. Otóż z tyłu każdego Fleurkowego pudełka znajdują się różne zdjęcia promocyjne, jest to zazwyczaj taki strzał w ciemno, nigdy nie wiadomo co się tam znajdzie. Dlatego pudełka są dla mnie kopalnią informacji na temat lalek Fleur i ich najróżniejszych akcesoriów. Ku mojej radości na końskich pudełkach znalazłam kilka rzadkich zdjęć, którymi chcę się z Wami podzielić. Zamieszczam je w dużym formacie i zapraszam do kopiowania, bo kilkoro z nich nie ma nawet na stronie fleurdolls.com (ale wkrótce będą) 😉

fleur-garden-photo

fleur-makeup-table-photo

fleur-bedside-table-photo

fleur-hair-salon

fleur-washing-machine

Happy Birthday to Me! 😀

Sto lat sto lat niech żyję żyję nam! 😀

22 comments on “Short and Sweet – Krótko i Milutko

  1. Ania
    16 July 2011

    Sto lat i spełnienia najskrytszych marzeń, nasza naczelna Fleurkomaniaczko!

    Z tych zdjęć, najbardziej podoba mi się to pierwsze – może dlatego, że moja babcia miała taką fototapetę na ścianie (dziś już fototapety nie ma) i zawsze kojarzy mi się ona z siedzeniem u niej i zajadaniem się słodyczkami 😉

    Za to, to ostatnie wygląda, jakby jakaś wieśniaczka (w pozytywnym znaczeniu 😛 ) uczyła się obsługiwać pralkę automatyczną 🙂

    Like

    • fleurdolls
      17 July 2011

      Dziękuję Aniu, chyba nasze urodzinki wypadają jakoś w tym samym czasie? 😉

      Ach fototapety, symbol PRL… jedna moja ciocia miała taką, z widokiem na plażę z palmami, ach jak mi się podobała… ciocia była bogata, a ja nie 😉

      Ja też patrząc na to zdjęcie z pralką myślę sobie – kto robi pranie w takich buciorach? 😀

      Like

    • Ania
      17 July 2011

      Aguś, obie jesteśmy raczkami, może dlatego się tak fajnie rozumiemy 😉

      A dosłownie przed minutką, kiedy szukałam dat trwania zodiakalnego Raka, przeczytałam w jego opisie (cytuję): “Zdarza się, że gromadzą przedmioty z pozoru bezużyteczne ze względu na ich wartość sentymentalną i związane z nimi wspomnienia. ” 😛

      Like

    • fleurdolls
      17 July 2011

      Aniu, jak najbardziej wierzę w pokrewieństwo dusz, tak samo jak Ania z Zielonego Wzgórza – Twoja imienniczka! 😉

      O kurka, ten opis to trafił w dziesiątkę… podoba mi się “z pozoru bezużyteczne” – tak, tylko z pozoru! 😀

      Like

  2. Jewel Snake
    17 July 2011

    sto lat!! świetne prezenty, ach ten Edward *_*
    nie wiem o co chodzi, ale współczuję problemów z blogiem

    Like

    • fleurdolls
      17 July 2011

      Dziękuję kochana, o Edwarda to ja już lubemu rok czasu wiercę dziurę w głowie, w końcu wysłałam mu link do Amazon gdzie akurat była niska cena i powiedziałam: KUP TO! 😀 mój luby jest bardzo pozytywnie nastawiony do mojego kolekcjonowania, tylko roztargniony, dlatego tak długo mu to zajęło… Edward pozostanie w pudełku, przyznam że samo pudełko mi się też bardzo podoba!

      Jak blog będzie mi robił takie bale w przyszłości to przeniosę się i tyle. Nie dla każdej sztuki trzeba cierpieć! 😀

      Like

  3. Stary_Zgred
    17 July 2011

    Wszystkiego najlepszego babiszonku. Niech ci humor dopisuje i kolekcja rośnie :*

    Like

    • fleurdolls
      17 July 2011

      Miło mi, dziękuję 😀

      A tak przy okazji, chciałabym pisać komentarze na Twoim blogu, ale trzeba się logować – czy nie można by zmienić opcji komentowania tak aby goście mogli się wpisywać bez logowania? Jeżeli potrzebna nad tym kontrola, to chyba jest jakaś opcja gdzie każdy komentarz od gościa musi być najpierw zatwierdzony przez właściciela bloga 😉 uprzejmie proszę!

      Like

  4. dollbby
    17 July 2011

    stooo lat! :)) Bardzo ładne prezenty 😉

    Like

    • fleurdolls
      17 July 2011

      Dzięki, moi nie-lalkowi przyjaciele się śmieją, bo oni dostają różne bajery dla dorosłych – gadżety, buty, kosmetyki – ale ja wolę lalki 😀

      Like

  5. świstak
    17 July 2011

    ja też dokładam się do życzeń 🙂 🙂 🙂

    Like

    • fleurdolls
      17 July 2011

      Jesteś milutki Świstaku, dziękuję ślicznie 😀

      Like

  6. aleksja
    17 July 2011

    Wszystkiego najlepszego, zdrówka, szczęścia, spełnienia marzeń!
    Prezentów to widzę całą masę dostałaś 🙂 Ciekawa jestem tych koników, bardzo często na targu widziałam podobne, więc gdybyś mogła za jakiś czas dokładniej je pokazać byłabym wdzięczna. Torba jest genialna, tylko mi by szkoda było jej używać 🙂

    Like

    • fleurdolls
      17 July 2011

      I wygranej na loterii! 😀 dzięki bardzo!
      O konikach będzie niedługo wpis, bo mam już wszystkie 3, więc mogę zrobić szczegółową analizę. Obok mojego bloku jest fajna łączka, będą więc zdjęcia w plenerze, razem z Fleurkami-dżokejkami!
      Torba i portmonetka są bardzo solidnie wykonane, więc na pewno będę ich używać, bo żal byłoby mi je trzymać w domu! Na razie w torbie są moje druty i robótka, a portmonetka się w moim plecaku panoszy 😉 ale pusta HA HA, konie mnie prawie zbankrutowały!

      Like

  7. manhamana
    17 July 2011

    Aguś 100 lat i Najlepszego Fleurkowo-Lalkowego!
    Piękne prezenty czekam na obfocenie lali a dzięki Tobie moje Fleukowe stadko rośnie w siłę 😉 i na dodatek patrząc po blogach coraz więcej osób chce mieć Fleur lub Sindy w swojej kolekcji i zaczyna doceniać te śliczne lalki.

    Like

    • fleurdolls
      17 July 2011

      Madziu dziękuję, chodzi o obfocenie tej Fleurki? Właśnie wczoraj miała spa, więc niedługo będzie gotowa. To była Fleur Aerobic, bo ma włosy w dwa warkoczyki. Naprawdę jestem szczęśliwa, że tyle nowych osób chce mieć Fleur lub Sindy, właśnie o to mi chodziło gdy zakładałam stronę www i blog, wszystkim życzę nawzajem chociaż jednej! 😀

      Like

  8. mark
    17 July 2011

    100 lat 🙂
    Oby wszystkie lalkowe marzenia spełniały 🙂
    Obyś swoja pasję rozwijała cały czas i dzieliła się z nami fajnymi postami na blogu.
    Wszystkiego najlepszego.

    Like

    • fleurdolls
      17 July 2011

      O jak mi miło, dziękuję, ciekawe co stanie się z moją kolekcją Fleur za 100 lat… 😀 marzenie mam jedno – skończyć kolekcję Fleur, żebym nareszcie mogła się nią porządnie nacieszyć…

      Like

  9. maja
    17 July 2011

    Gefeliciteerd Agnes, means ‘congratulations’ in Dutch. Thanks for those beautiful Fleur pictures. I could stare hours to them as a kid and still do 😉 Glad you finally got your horses with boxes.
    Hugs Maja

    Like

    • fleurdolls
      17 July 2011

      Hi Maja, thank you so much 😀 for my Dutch lesson too! I’m so glad I got those horses, I remember I always missed them on Marktplaats. I now found another Fleur mystery about the horses, but I will write about it when I make a post about them, hopefully soon! Thank you again for coming to visit my blog, so nice of you!

      Like

  10. Daguchna
    18 July 2011

    Najlepszego! Widzę, że prezenty może w większości od samej siebie, ale za to jakie trafione 😀 Już nie mogę się doczekać jakiejś wdzięcznej sesyjki z tymi konikami, na zdjęciach na pudełkach wyglądają słodko 😉

    Like

    • fleurdolls
      23 July 2011

      Powiedzmy za tydzień powinna być sesyjka konna 😉 obok mojego bloku jest fajna łączka, tam się wybiorę. Ze wszystkich prezentów najbardziej lubię te lalkowe! 😀

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 16 July 2011 by in Fashion Dolls, Fleur Dolls and tagged , , , .
