Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

My Steffi Love Dolls – Moje Lalki Steffi Love


Ok, today’s post will be short and mostly with pictures. Some time ago our friend Ania wrote on her blog about an Indian Steffi Love doll, and at the end she included a picture of all her Steffi Love dolls together. I really like Steffi Love, but when I saw that picture I suddenly wanted more Steffi dolls! There is something about them – they all look alike, but are so charming, and really every one is different. Just like Fleurs really! 😀 every one is the same, but they are all different – it’s probably why I like Steffi so much.

Ok, dzisiejszy wpis będzie krótki i raczej fotograficzny. Jakiś czas temu nasza Ania napisała na swoim blogu o Steffi Love – Indiance, a na końcu pokazała zdjęcie grupowe wszystkich swoich lalek Steffi Love. Bardzo lubię Steffi, ale gdy zobaczyłam to zdjęcie nagle chciałam mieć ich więcej! One mają to “coś” – wszystkie wyglądają niby tak samo, ale są takie czarujące i każda jest jakoś inna. Zupełnie jak Fleurki! 😀 każda niby taka sama, ale wszystkie się różnią – może właśnie dlatego tak bardzo lubię Steffi?

So today I wanted to show you my very tiny Steffi Love collection, which includes – two loose dolls, two boxed dolls, and one boxed outfit. That’s really all! 😀 I am the kind of collector who likes to have at least one boxed example of each doll I collect. This is because I like to have at least one doll of each kind perfect in box, but also because the boxes are for me a great source of information – with extra pictures, descriptions, copyright info etc, they can be really valuable to a collector. So that’s how I ended up with two boxed Steffis.

Więc dzisiaj chcę pokazać Wam moją malutką kolekcję Steffi Love, w której znajdują się – dwa trupki, dwie lalki NRFB i jedno ubranko NRFB. I to tyle! 😀 Jak niektórzy z Was wiedzą, w mojej kolekcji lubię mieć przynajmniej po jednym egzemplarzu lalki NRFB każdego rodzaju. To dlatego, że lubię mieć chociaż jedną lalkę w idealnym stanie, a także dlatego, że pudełko zawiera wiele przydatnych informacji oraz dodatkowych zdjęć, opisów, dat itd, które mogą być bardzo dla kolekcjonera przydatne. Tym sposobem mam dwie zapudełkowane Steffi.

Here they are, my girls. Sorry for the bad pic, the light was terrible and this is the best I could manage!

Oto moje dziewczyny. Przepraszam za kiepskie zdjęcie, światło było kiepskie i lepszego nie udało się zrobić!

First are my two loose dolls. They both came from eBay, the first one is an unknown Steffie, I straightened her hair and dressed her in a lovely outfit I bought on eBay quite a long time ago, which fits her perfectly, even the hat. She hasn’t got shoes, so the long skirt is perfect for her. The second Steffi is the Superstar I believe, and she’s absolutely gorgeous. She came to me quite dirty and with very matted and tangled hair, so she had a massive spa treatment (days and days with conditioner in her hair…), and now she looks almost as new. Here is a link to her picture on Flickr showing what she looked like before. Just look at that amazing hair! If you have a chance to buy her I would highly recommend it 😀

Oto moje dwa trupki. Obie kupione na eBay, pierwsza to niezidentyfikowana Steffi, której wyprostowałam włosy i ubrałam w piękne ubranko kupione także na eBay już dawno temu, które leży na niej idealnie, włącznie z kapeluszem. Steffi nie ma butów, więc długa spódnica jest idealna. Druga Steffi to Superstar o ile się nie mylę, jest niesamowicie piękna. Przyjechała do mnie brudna i z tragicznymi włosami, więc po długich zabiegach spa (wiele dni z odżywką na głowie…), teraz wygląda prawie jak nowa. Oto link do jej zdjęcia na Flickr gdzie jest w pudełku. Popatrzcie na te piękne włosy! Jeżeli macie okazję ją kupić to gorąco polecam.

      

Then we have the NRFB Masquerade Venice Steffi Love (should be Venice Masquerade really…). This is a beautiful doll in a pink gown, long blonde hair, with a butterfly mask and a hair comb. There is no copyright year marked on the box, so I’m going to guess she may be from the early 1990s? The beautiful picture on the back of the box shows the other dolls from this collection, very impressive.

Następnie mamy NRFB Masquerade Venice Steffi Love (powinno być Venice Masquerade raczej…). Jest to śliczna lalka w różowej sukni, długich blond włosach, z maską w kształcie motyla i szczotką do włosów. Na pudełku nie ma roku wydania, więc zgaduję że pochodzi z wczesnych lat 90? Piękne zdjęcie z tyłu pudełka pokazuje inne lalki z tej samej kolekcji.

     

The second NRFB doll also has no copyright year, but as she has a new face she is probably recent. This is Super Scooter Steffi Love, and she is so pretty, and I love the blue scooter and her pink jacket! The doll pictured on the back of the box is the one with the older, classic face, which I find very interesting. Her scooter also looks different.

Druga lalka NRFB także nie ma roku, ale ponieważ ma nową twarz jest zapewne jedną z nowszych. To Super Scooter Steffi, taka ślicznotka, uwielbiam jej niebieski skuter i różową kurtkę! Lalka pokazana z tyłu pudełka to jedna ze starszych Steffi, z klasyczną twarzą, co jest dla mnie bardzo interesujące. Jej skuter jest też inny.

       

The third item is a boxed set of Steffi outfits, which includes 2 pairs of shoes, an evening gown, and a top and skirt. There are other samples of the other outfits on the back of the box, and they are all really pretty. I wish I could have them all! 😀

Trzecia rzecz w pudełku to zestaw ubranek, zawierający 2 pary butów, suknię wieczorową, oraz bluzeczkę i spódniczkę. Z tyłu pudełka pokazane są inne ubranka, a wszystkie są bardzo ładne. Chciałabym mieć wszystkie! 😀

 

32 comments on “My Steffi Love Dolls – Moje Lalki Steffi Love

  1. Ania
    20 February 2012

    Uwielbiam oglądać Stefki na zdjęciach i choć faktycznie masz ich kilka, to jest to ciekawy przekrój tych laleczek :-).

    To pudełko Steffi na skuterku faktycznie jest ciekawe – jego oprawa graficzna jest charakterystyczna dla Stefek z okresu starszego facemoldu. Zgaduję, że pod jej ciuszkiem kryje się ciałko pajacykowe, więc jeszcze musisz sobie dokupić pajacyka ze starym facemoldem i TNT z nowym facemoldem! 😛 Cieszę się, że ktoś podziela moją miłość do tych laleczek i mam nadzieję, że Twoja kolekcja Steffi będzie się rozrastała, jak dotąd, a nie tak chaotycznie, jak u mnie 😉

    Co do ich ubranek, to zawsze uważałam, że są one jakościowo lepsze od tych od Barbie. Szkoda tylko, że nie są zbyt popularne w polskich sklepach. A czy w ogóle w Wielkiej Brytanii Steffi Love jest popularna?

    Like

    • fleurdolls
      27 February 2012

      Hej Aniu 😀 nie powiedziałabym, że Steffi jest w UK popularna… w pobliskim sklepie zabawkowym widziałam w ciągu ostatnich dwóch lat może tylko 3 Steffi, które nie sprzedawały się zbyt dobrze. Trudno powiedzieć dlaczego. Barbie jest na pewno bardziej “glam” gdy postawi siędwie nowe lalki obok siebie, Steffi jest bardziej “normalna” z wyglądu, a wiemy co dzieci dzisiaj chcą…
      Na razie nie planuję dalszych zakupów Steffi, ale jak się trafi jakieś nowe ciałko to na pewno nie będę mogła się powstrzymać! 😉 a co do ubranek to zgadzam się z Tobą.

      Like

    • Ania
      27 February 2012

      Aguś, Steffi ma nowe ciałko w serii Top Model, ale dla mnie jest ono okropne. Nie dość, że zmienili jej twarz na bardziej w stylu My Scene, to jeszcze dostała wychudzone ciało z przydługawymi rękami i według mnie wygląda, jak kościotrup. Chociaż gdzieś widziałam to samo ciałko z normalną stefkową twarzą i może kiedyś właśnie taką “nową” Steffi sobie kupię, dla zasady 🙂 Przesyłam Ci link na flickr z porównaniem tego ciałka i model muse, ale jakość tego zdjęcia jest okropna 😉

      Supermodel Steffi Love vs Top Model Summer nude

      Like

  2. dollbby
    20 February 2012

    świetna jest ta Steffi Masquarede… 😀 Ja mam do stefek różne uczucia… ras są fajne a araz nie xD

    Like

    • fleurdolls
      27 February 2012

      To prawda Dollbby, ja mam tak samo. Na eBay jest zawsze kilka Stefek, ale na pewno nie każda nadaje się do kupienia 🙂

      Like

  3. alexisdoll
    20 February 2012

    Zawsze podziwiam kolekcjonerów, ktorzy potrafią trzymać lalki w pudełkach, ja na tym etapie, na którym jestem nie potrafię. Gdy przychodzi do mnie nowa lalka to czym prędzej muszę ją wyjąć z pudełka. Może to przychodzi z czasem?
    Piękne Lalki, ja bym rozpakowała 🙂

    Like

    • Stary_Zgred
      20 February 2012

      Śliczne Stefunie 🙂 Ich małpie w wyrazie buziaki mają w sobie dużo ujmującego wdzięku i dziecięcej przekory. Bardzo ciekawie wygląda laleczka z maskarady w Wenecji – gdybym gdzieś zobaczyła czerwoną lub czarną maseczkę, nie wahałabym się przed kupnem, łamiąc własne przyrzeczenie, że Steffi już więcej nie chcę i nie kupie.

      Like

    • fleurdolls
      27 February 2012

      Rzeczywiście one wyglądają trochę jak małpki, nigdy tego wcześniej nie zauważyłam! 😀 czarna maseczka mi się też podoba – ale czerwona mnie przeraża szczerze mówiąc, jest taka diabelska!

      Like

    • fleurdolls
      27 February 2012

      Hej Alexis 😀 u mnie to przyszło z czasem, tak jak u wielu innych kolekcjonerów. Teraz mam dwa powody zostawiania lalek w pudełkach – jeden to brak miejsca, a drugi to po prostu brak chęci wyjmowania ich. Czasem lalka musi zostać w pudełku. Na przykład Steffi na skuterku – już tak ładnie by nie wyglądała wśród reszty moich lalek jak wygląda w swoim własnym tekturowym światku. Nie wykluczam, że kiedyś ją wyjmę, ale teraz jeszcze nie. Poza tym uważam, że mieszanka lalek trupkowych i NRFB w kolekcji jest super i wprowadza urozmaicenie 😉

      Like

  4. świstak
    20 February 2012

    Masquerade Venice Steffi Love – ta laleczka to rok ok 2000 😦 , nie lubię u tych laleczek z tego okresu makijażu oka jest oszczędny i inny niż steffi z połowy lat 90 tych , moim zdaniem najcenniejszy nabytek stefkowy to steffi superstar , uwielbiam ten makijaż z połowy lat 90tych ,
    Dziękuję ci za wpis i przypomnienie steffi love 🙂

    Like

    • fleurdolls
      27 February 2012

      To rok 2000? Nie miałam pojęcia – dla mnie te starsze Stefki wyglądają wszystkie na lata 90. 😀 dzięki za informację. Rzeczywiście są różnice w makijażu (dobrze że mamy takiego znawcę jak Ty!). Superstar też jest moją ulubienicą z tej całej mikroskopijnej “kolekcji”.

      Like

  5. Shi4
    20 February 2012

    Lubię stefki z 90 tych lat, ale tylko oglądać w internecie, bo wpędzenie się w kolejny rodzaj lalke to dla mnie bankructwo. Ale mam do nich sympatię, bo kojarzą mi się z moimi kochanymi Pamelkami. w końcu ten sam producent, a nawet podobne akcesoria czy ciuszki. Dziwię się tylko, że nie pamiętam ich ze sklepów w tym okresie.
    A ciuszki kiedys kupowałam i sobie cenię 🙂

    Like

  6. ziutek44
    20 February 2012

    zdjęcie z tylu opakowania od ciuszków jest fantastyczne. Stefki z prostą grzywką są rewelacyjne!!! Troche inaczej bym je ubrała i byłyby ekssstra!
    Bardzo ładny masz zbiorek Stefek 🙂

    Like

    • fleurdolls
      27 February 2012

      O mi się też te Stefki z grzywką podobają, wyglądają trochę jak blond Kleopatra! 😀 ale ani razu nie widziałam takiej na sprzedaż, chyba trzeba by zrobić taką samemu (reroot) do kolekcji w razie czego.

      Like

  7. valhalla
    22 February 2012

    Nie jestem fanką Stefek, niestety. W całej populacji widzę ledwie kilka wyjątków, które mogłyby zwrócić moją uwagę na dłuższą chwilę. Wśród nich jest panieneczka na skuterze, ale nie wiem, co mnie bardziej ciekawi – ona, czy jej wehikuł 🙂

    Like

    • fleurdolls
      27 February 2012

      A to też mój dylemat – wehikuł jest obłędny! 😀 pomimo że na codzień ubieram się raczej na czarno, uwielbiam to zestawienie różowej kurtki z błękitnym skuterem – jak się je odseparuje to już nie będzie tak cukierkowo!

      Like

  8. Dollmania
    25 February 2012

    To na bank Steffi Rockstar, nie superstar 🙂 Czy ona śpiewa?

    Like

    • Ania
      26 February 2012

      Dollmania, Steff Love Rockstar wygląda inaczej, ma inne ubranko. Zobacz tutaj, pierwsza lala:
      Steffi Love Scrapbook circa 1997

      Like

    • Dollmania
      27 February 2012

      O jaaa, a to gafa. Przepraszam! To już się pogubiłam, której ja poszukuję (mam tylko mgliste wspomnienie z dzieciństwa) ale to 1 z tych dwóch. Muszę ustalić, która śpiewa bo tamta śpiewała 😉 Jak jest u Twojej?

      Like

    • fleurdolls
      27 February 2012

      Moja śpiewa 😀 ma guziczek w plecach i śpiewa głupiutką pioseneczkę, na szczęście bardzo krótką! HA HA

      Like

    • fleurdolls
      27 February 2012

      One są bardzo do siebie nawzajem podobne, nawet tego wcześniej nie zauważyłam! 🙂

      Like

    • Dollmania
      27 February 2012

      Sorry, że tak męczę ale mogłabyś zacytować piosenkę, którą Twoja śpiewa? Nie odpuszczę, teraz już muszę dojść która to która 😀 albo nagraj i prześlij mi na maila 😉 dollmaniakz@wp.pl

      Like

    • fleurdolls
      27 February 2012

      Ależ oczywiście! 😀 to jest coś strasznie głupawego – “come play with me, come play with me, have fun with me, have fun with me” powtarzane dwa razy. Na szczęście jest to krótka piosenka! 😀

      Like

    • Dollmania
      27 February 2012

      haha dzięki! to ona 😀
      (oby rockstar nie śpiewała tego samego :>)

      Like

  9. rozella
    27 February 2012

    Aga jesteś dla mnie “kopalnią” wiedzy w zakresie Barbie,Steffie , Fleurek i innych pokrewnych modeli lalek. Jak czegoś szukam, to zaglądam na Twojego bloga niczym do wikipedii. Co do nie rozpudełkowanych lalek, to dla mnie już wyższa forma kolekcjonerstwa. Z pewnoscią sie tam nigdy nie zakwalifikuję. Ale podziwiam u innych.

    Like

    • fleurdolls
      27 February 2012

      O jak mi miło, dziękuję, jesteś kochana! 😀 na pewno mogę służyć wiedzą na temat Fleur, o której wiem najwięcej, już mniej o Barbie lub Steffi (tutaj Erynnis, Mars lub Świstak są autorytetami). Lubię też pisać o lalkach o których może inni nie słyszeli, na przykład o Tuesday Taylor, kilka miesięcy temu. Na pewno kiedyś będziesz miała w ręku lalkę, którą żal Ci będzie rozpakować, bo to się zdarza wszystkim 😉 lalki w idealnym stanie są naprawdę wspaniałym dodatkiem do kolekcji.

      Like

  10. manhamana
    5 March 2012

    Masz śliczny zbiór Stefek, szkoda że to są trochę niedoceniane lalki 😉 za to bardzo lubię buciki i ubranka od tych laleczek,

    Like

  11. madmadzia
    8 March 2012

    Z tego co wyczytałam na Flickrze w opisie tej Stefy – pochodzi ona z wczesnych lat 90-tych, więc od tamtej pory fason jej butów wcale się nie zmienił!!! Steffi, którą mamy z Mysią w domu jest nówką – a ma takie same kozaczki, tylko w czerwonym kolorze. Niesamowite, biorąc pod uwage jak bardzo zmieniły sie buty Barbie od lat 90-tych :))))))

    Like

  12. Paweł
    24 May 2012

    Hej, Ago!
    Słyszałem, że wracasz do lalkowania, co mnie bardzo cieszy. 🙂 Ja również, po półrocznym Dark Age przywróciłem mojego bloga do życia. Czekam na Twoje posty!
    Pozdrawiam!
    Paweł

    Like

    • fleurdolls
      25 May 2012

      Ooo Dark Age, wiem coś o tym 😀 mam nadzieję wrócić niedługo, nie tylko do czytania ale też do pisania. Tęskni mi się do świata lalkowego 🙂 Pozdrawiam nawzajem!

      Like

  13. Zbieraczka Dziwaczka
    12 October 2014

    Też uległam Stefkomanii 🙂 Obiecuję sobie, że ” już nigdy , to ostatnia stara Stefcia” i … kupuję następną … :/

    Like

    • fleurdolls
      12 October 2014

      Niektóre lalki tak mają, że muszą żyć stadnie, a my nic na to nie poradzimy! 😀

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 19 February 2012 by in Fashion Dolls, Steffi Love and tagged , , , .
