Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Birmingham Toy Fair – Targ Zabawek w Birmingham 24.06.12 – Part 2


As a follow-up to my previous post with Matthew’s photos from the toy fair, here are all the noteworthy photos taken by me 🙂

Jako ciąg dalszy poprzedniego wpisu z fotkami Matthew z targu zabawek, oto moje własne zdjęcia godne uwagi 🙂

25 comments on “Birmingham Toy Fair – Targ Zabawek w Birmingham 24.06.12 – Part 2

  1. Shi4
    22 July 2012

    Jejciu, ile skarbów! Szybko to ja bym stąd nie wyszła ;o Super 😀

    Like

    • fleurdolls
      22 July 2012

      Ja też byłam prawie cały dzień, od około 10.30 prawie do 15! Zawsze mam wrażenie na targach że ominęłam jakiś skarb lub ciekawy kącik i dlatego chodzę w kółko godzinami jak idiotka 😀

      Like

  2. Kasia - BarbieDream
    22 July 2012

    Byłaś w raju! Zwariowałabym ze szczęścia w takim miejscu! 🙂

    Like

    • fleurdolls
      22 July 2012

      Zwariować tam łatwo! 😉 tym razem pojechałam żeby poćwiczyć robienie zdjęć moim nowym aparatem (starym ale nowym u mnie), są o wiele lepsze niż te robione na targu w 2008 roku. Owszem miałam gotówkę, ale nie kupiłam wielu rzeczy (zakupy są na ostatnim zdjęciu).

      Like

  3. mark
    22 July 2012

    Dobrze, że mnie tam nie było. Myślę, że wyszedłbym z niezłym workiem fantów!
    Fajna foto relacja – jednak brakuje mi trochę Twojego komentarza.
    Pozdrawiam

    Like

    • fleurdolls
      23 July 2012

      O rzeczywiście, może powinnam była coś napisać! 😀 nadrobię w następnym wpisie, obiecuję!

      Like

  4. Stary_Zgred
    22 July 2012

    Szaleństwo wzorów i kolorów 🙂 Bardzo podobało mi się kilka laleczek na zdjęciach i z chęcią obejrzałabym je z bliska. Takie targi są jak zastrzyk pozytywnej energii, nie wiadomo w którą stronę skierować wzrok i co dotknąc najpierw. Też chciałabym wziąć w takich udział 🙂

    Like

    • fleurdolls
      23 July 2012

      Ja też tam raczej chodzę dla wrażeń, a nie po zakupy. Zawsze mam ze sobą fundusze, ale nie nastawiam się specjalnie na kupowanie – chyba że coś mi wpadnie w oko w przystępnej cenie. Dlatego moje zakupy na ostatnim zdjęciu są skromne 😉 lubię też robić fotki lalkom, a poza tym jest to świetna okazja żeby zobaczyć lalki na żywo jeżeli chce się je kupić, ale to raczej vintage, na przykład nie było ani jednej Fashionistki (może były, ale nie rzucały się w oczy) 😀

      Like

  5. manhamanamanhamana
    22 July 2012

    Ala CUDA! Takie targi to istny sezam ze skarbami- szczególnie podobają mi się staruszki 😉

    Like

    • fleurdolls
      23 July 2012

      Przyjedź Madzia na następny, jeżeli nie masz nic przeciwko spaniu na kanapie w dużym pokoju! 😀

      Like

  6. Ania
    22 July 2012

    Aga, szczęka opada! Gdyby organizowano coś takiego w Polsce, to chyba byłabym bankrutem ;-). Na zwykłych targach staroci, nie wiem, w którą stronę mam iść, a co dopiero na targach, gdzie są same, ale to same zabawki! :-P. Zazdroszczę!

    Like

    • fleurdolls
      23 July 2012

      W Polsce przydałoby się coś takiego zorganizować, ale nigdy nie wiadomo czy pierwszy targ byłby hitem. Na takie targi w UK chodzą sprzedawcy specjalizujący się w zabawkach, albo tacy którzy pomagają ludziom w sprzedawaniu zawartości ich strychów i piwnic 😀 czy w Polsce są tacy osobnicy?

      Like

    • Ania
      24 July 2012

      Aga, nie wydaje mi się… Przynajmniej ja o takowych nie słyszałam :-). Nieraz widziałam ogłoszenia namawiające do przeglądnięcia swoich rupieci ze strychu, ale chodziło raczej o antykwariaty i niekoniecznie o zabawki. Chociaż zdarzało mi się widzieć na wystawach stare lalki i na pewno nie były to Barbie ani jej koleżanki ;-). Publiczne zainteresowanie lalkami w Polsce rozwija się ślimaczym tempem, ale ważne, że chociaż jest. Czekam niecierpliwie aż do Hali Stulecia zawita znowu wystawa “The wonderful world of Barbie and Lego”. Ponad rok temu w jednym z domów kultury była także wystawa Barbie i ubranek dla niej pt. “Mała lalka, wielka gwiazda – miniaturowe krawiectwo”, ale o tym też dowiedziałam się po fakcie. A uwierz, w kraju, gdzie jest cicho o zbieraniu lalek, każdy taki przebłysk to jest “och” i “ach” :-P.

      Like

  7. świstak
    22 July 2012

    zazdroszczę

    Like

  8. dollbby
    22 July 2012

    bożeeee ja bym był w niebie gdybym mógł chociaz tam na godzinke zaiwtać!!! Same wspaniałosci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Like

    • fleurdolls
      23 July 2012

      Godzinki nie starczy, byłam tam od otwarcia czyli około 10.30 rano, prawie do 15.00 a i tak miałam wrażenie że coś mi umknęło, pomimo obejścia całego targu dwa razy żółwim tempem 😀

      Like

  9. lilavati
    23 July 2012

    ale szczujesz kobieto!!!! Same cuda…, dobrze że tam nie mieszkam bo w najlepszym przypadku zostaąłbym bankrutem, w najgorszym odwieźliby mnie do wariatkowa:))) Ile taka staruszka celuloidowa bądź biskwitowa tam kosztuje?

    Like

  10. Paweł
    24 July 2012

    WOW! Aż strach wchodzić, bo potem ciężko by było wyjść! ;-D A z LEGO tylko minifigurki były?

    Like

    • fleurdolls
      30 July 2012

      A nie, Panie Pawle 😉 był jeden stragan pełny tylko Lego, a inni sprzedawcy też mieli różne zestawy, oraz torby luźnych klocków. Ale dużo tego nie było, oprócz tego jednego straganu.

      Like

    • Paweł
      30 July 2012

      Czuję, że nawet dla jednego straganu warto by było spędzić tam trochę czasu. 😉

      Like

  11. Maja
    1 August 2012

    Thanks for sharing this.

    Like

  12. Agata
    8 August 2012

    coś pięknego…… oszalałabym tam……. musieliby mnie wyciągać na siłę……. z lalkami w zębach…..

    Like

  13. erynnis
    13 September 2012

    ile skarbow!
    zaluje, ze nie bylam tam z Toba.
    choc moze to lepiej… na pewno zlamalabym przykaz oszczedzania, bo widze tu kilka rzeczy, ktore by mnie zwiodly na pokuszenie:)

    Like

    • fleurdolls
      22 December 2012

      Kiedyś Cię tam zawiodę Olunia, koniecznie! 😉

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 22 July 2012 by in Toy Fair and tagged .
