Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Dolls of Harrods – Lalki z Harrods


Na początku tygodnia miałam przyjemność być w Londynie, gdzie skorzystałam z okazji aby zobaczyć sławny sklep Harrods. Mieli podobno świetny dział lalkowy, więc musiałam to zobaczyć! Opisu wielkiego nie będzie, więcej zdjęć 😉

Obserwacje: na zewnątrz sklepu spory tłum turystów nieustannie robiący zdjęcia. Sklep na zewnątrz świeci jak choinka! Wystawy sklepowe wspaniałe. W środku przepych taki, że człowiek czuje się skołowany po 10 minutach. Jest tak zaprojektowany, żeby kupujący się zgubił i już nie wyszedł na zewnątrz – dosłowny labirynt. Słabe oznakowanie powoduje, że łazi się po całych piętrach na granicy histerii zanim znajdzie się dział docelowy. To znaczy, tak jest u ludzi którzy nie lubią robić zakupów, a bezcelowe szwendanie po sklepach uważają za kompletną stratę czasu (to ja). Tacy co uwielbiają zakupy i łażenie będą czuli się zapewne jak w raju. Obsługa kłania sięw pas, uprzejmość na wysokim poziomie. Ceny takie że boli patrzeć – bez 25-letniej pożyczki hipotecznej nic się tu nie zdziała. Albo wygranej na loterii oczywiście! W dziale lalkowym z kolekcjonerskich Barbie była tylko Pantone i nowa Pink Label o nazwie Shoe Obsession, zobaczycie ją poniżej. Bardzo dużo Monster High i Bratzów. Oraz Elowynne – po raz pierwszy zobaczyłam ją na żywo!

Kliknij na małe zdjęcia aby zobaczyć je w dużym rozmiarze! ;)

Na koniec – coś o “dużych lalkach”. Manekiny sklepowe są dla mnie jak lalki na wystawie – nie można ich dotykać ani podejść bliżej. Ale na szczęście da się je fotografować. Uwielbiam fotografować manekiny. Przez obiektyw aparatu wyglądają zupełnie inaczej niż po prostu stojąc na wystawie. Do tego są świetne do fotografowania gdy jest ciemno, bo niektóre sklepy oświetlają je bardzo dobrze w nocy. Niestety, w moim mieście sklepów które dbają o wystawy ze świetnymi manekinami jest bardzo mało i już kilka lat minęło od kiedy widziałam coś interesującego do sfotografowania. Aż do Harrods – oto próbka, a temat rozszerzę następnym razem.

SDC11700a

5 comments on “Dolls of Harrods – Lalki z Harrods

  1. Ania
    27 January 2013

    Ja się lubię szwendać po sklepach, ale tylko wtedy, gdy jest w nich mało ludzi – w przeciwnym wypadku dosłownie dostaję nerwicy 😛 W takim sklepie jednak poświęciłabym swoje nerwy, żeby dotrzeć do działu z lalkami 😉 A z kolekcjonerskich, to widzę nie tylko Pantone i Shoe Obssesion, ale i kogoś z Twilight i Liz Taylor, ta ostatnia ładne ma ciuszki 🙂 Nie wiadomo, na czym oko zawiesić… Zazdroszczę i jestem ciekawa, czy coś tam kupiłaś 😉

    A manekin piękny, jak żywa kobieta. Kiedyś oglądałam jakiś program, chyba na Discovery, o firmie, która produkuje wysokiej jakości manekiny i choć mieli wzór do stworzenia różnych typów makijaży, to prowadzącemu-laikowi zupełnie to nie wychodziło, więc stworzenie takiego manekina to poniekąd sztuka 🙂

    Like

  2. dollbby
    27 January 2013

    o mamuniu…. tyle lalek :OO
    ja bym tam dostał oczopląsu i co drugą wadzał do koszyka!!

    Like

  3. Stary_Zgred
    27 January 2013

    Patrząc na zdjęcia dochodzę do wniosku, że weszłabym do tego sklepu i bez żadnego żalu wyszła. Za serce chwyciły mnie tylko domki dla lalek i ubranka. Same lalki – mniej, bo takie same można o wiele taniej kupić w serwisach internetowych. Ale manekina bym wyniosła – to taka duża, piękna lalka! W dodatku – mogłaby nosić moje ubrania 🙂

    Like

  4. madmadzia
    29 January 2013

    Jakiś pusty ten dział 😉 czyżby nie wpuszczali tam dzieci w obawie, że zniszczą wystrój? Bardzo podobają mi się te domki dla lalek, w naszych dużych sklepach z zabawkami (np. w Smyku) tego nie ma. Za to wybór w Monsterkach taki jak w naszym Realu przed Gwiazdką 🙂

    Like

  5. makarrena
    31 January 2013

    chętnie bym sobie ten sklep odwiedziła 🙂

    Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 26 January 2013 by in Ellowyne Wilde, Fashion Dolls, Harrods, Tonner and tagged , , , , , .
