Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Tutti Once Again – Jeszcze Raz Tutti


Tutti

I have completed yet another Tutti project for Jeri (hello Jeri! 😉 ), and there’s more to come. I wanted to share the results and the before-and-after pics, and perhaps encourage anyone who’s still thinking about buying a Tutti to actually buy one. They are lovely and charming, and their original hair has stood the test of time quite well! My first post about Jeri’s Tutti reroots is here.

Next week: something about Tammy – for Ola 🙂

Zakończyłam następną rundę rerootów dla Jeri, a niedługo przyjdą nowe. Chciałam pokazać Wam rezultaty oraz zdjęcia przed i po, mam nadzieję że jeżeli ktoś się zastanawia nad zakupem Tutti to w końcu kupi. Lalki te są śliczne i czarujące a ich oryginalne włosy bardzo dobrze przetrwały próbę czasu. Mój pierwszy wpis o rerootach dla Jeri jest tutaj.

Za tydzień: coś o Tammy – dla Oli 🙂

blondepigtailstutti

blondetwisttutti

brunetteponytailtutti

glambraidstutti

redheadtutti

14 comments on “Tutti Once Again – Jeszcze Raz Tutti

  1. Ania
    21 April 2013

    Widzę, że się specjalizujesz w grzywkach 😉 Pięknie Ci to wyszło, zresztą, jak zwykle! I wielkie brawa dla twórcy tych ciuszków – są takie maciupkie, a takie dokładne. Sama słodycz 🙂

    Like

    • fleurdolls
      21 April 2013

      Te ciuszki to rewelacja, moje włosy przy nich to pestka, one są tak dopracowane że głowa mała, wszystko się zapina jak należy, nawet klamerki przy sandałkach Tutti która idzie na bal! Powinnam była zrobić samym ubrankom zdjęcia! Grzywki są na życzenie klientki 😉 teraz robię dla niej następne trzy lalki, a nowa paczka idzie zza oceanu!

      Like

  2. manhamana
    21 April 2013

    Rewelacja! Tutti po rerotach są cudne!
    Ja mam jedną bidusię nadjedzoną przez jakiegoś paskudnego dzieciaka, ale też ją bardzo lubię!

    Like

    • fleurdolls
      21 April 2013

      Tutti są słodkie, na zdjęciach czasami wyglądają jak potworki, ale w rzeczywistości są urocze, prawda? Łatwo się z nimi pracuje, łebki mają małe. Pokaż swoją Tutti! 😉

      Like

  3. świstak
    21 April 2013

    ale z ciebie geniusz

    Like

    • fleurdolls
      21 April 2013

      Z bolącymi palcami! 😀 dzięki.

      Like

  4. ziutek44
    21 April 2013

    o matko, tutti noramlnie to brzydalek, ale patrzac na twoje zdjęcia to chcialoby się ja miec baaardzo mocno!!!! to zdjęcie z dwoma kitusiami – rewelacja!

    Like

    • fleurdolls
      21 April 2013

      Tutti na pewno pasują trochę bardziej ekstrawaganckie włosy niż jej oryginalne. Bardzo mi miło że podobają Ci się rerooty 🙂

      Like

  5. kicuchrudy
    22 April 2013

    Aga dzięki! Pokazałaś mi, że “Tutka” to coś więcej niż makabryczny potworek! Dzięki Twojej pracy Tutti wygląda jak mała dama, albo jak mała, słodka dziewczynka 🙂
    Jestem zachwycona! Chyba sama sprawię sobie takiego maluszka.

    Like

    • fleurdolls
      22 April 2013

      Ja też kiedyś widziałam w Tutti potworka, ale teraz już nie – może dlatego, że się przyzwyczaiłam? Na żywo wygląda ona jak mały urwis, a poza tym, zupełnie jak Barbie, zmienia wygląd w zależności od ubranka – raz wygląda chłopięco, a raz jak mała dama. Bardzo cenię to w lalkach ogólnie, taką możliwość metamorfozy, bo niektóre tego nie mają. Naprawdę polecam zakup Tutti – razem z Barbie tworzą czarującą pare 🙂 w tym albumie na przykład są piękne zdjęcia Tutti z rodzinką.

      Like

  6. Anonymous
    22 April 2013

    Lalki Tutti zawsze budziły we mnie dziwne emocje. Zależy jak na nie spojrzę – na pierwszy rzut oka mają trochę straszny wyraz twarzy (przynajmniej dla mnie), ale jak się je odpowiednio sfotografuje – a Ty masz do tego wyjątkowy talent 🙂 – to stają się słodkimi dziewczynkami. Te są śliczne!

    Like

    • fleurdolls
      22 April 2013

      Dziękuję za miłe słowa o mojej fotografii, zapewniam że Tutti jest bardzo fotogeniczna sama w sobie! Włosy też na pewno łagodzą wygląd “potworka” 🙂

      Like

  7. Monika Tramier
    13 October 2013

    Witam,
    Mam na imie Monika.Dawno,dawno temu 😉 mialam Fleur Ballerine,kupiona w Pewexie,rodzicom udalo sie kupic walute i ofiarowac mi ta lalke na Boze Narodzenie,czekalam na nia prawie rok,to nie byla jedynie lalka,to jedno z najpiekniejszych wspomnien mojego zycia.Lalka zaginela gdzies po drodze i teraz szukam wszedzie takiej samej,jesli ktos moze mi pomoc znalezc Fleur Ballerine,ktora chetnie odkupie za jakakolwiek cene,bede wdzieczna do konca zycia,prosze o kontakt. Dziekuje za wszelka pomoc…

    Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 20 April 2013 by in Reroots, Tutti and tagged .
