Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Birmingham Toy Fair – Targ Zabawek w Birmingham 22.09.2013


How much time has passed? Thiiiiiis much!

Ile czasu minęło? Tyyyyyyle!

I moved. I unpacked myself and the dolls. I changed my job – I no longer work in weddings! I am happy. I got a broadband connection. I hosted Ola – Erynnis Tages on my home turf so we could go to the Leeds doll and teddy bear fair (I wonder how long will it take for Ola to write about it on her blog… ;))

Przeprowadziłam się. Rozpakowałam lalki i się. Zmieniłam pracę – już nie pracuję w ślubach! Ucieszyłam się. Podłączyłam do internetu się. Ugościłam Olę – Erynnis Tages w moich domowych pieleszach w ramach wyprawy na targ lalek i misiów w Leeds (ciekawe ile czasu zajmie Oli napisanie o tym na jej blogu… ;))

But the point is – on the 22nd of September I went once again to the Birmingham Toy Fair, for the first time in a year, although in the meantime the fair happened like 5 times. Things always got in the way – other plans, finances, laziness… and memories. Because, when I went to the fair a year ago, I was with a guy who 7 months later said bye bye and I was very sad. Now, a year later, I went to the fair by myself and I was only a little sad. Which made me very happy 😀

Ale o co chodzi – otóż 22 września byłam znowu na targu w Birmingham, po raz pierwszy od roku, chociaż w tym czasie targ odbył się z pięć razy. Przeszkadzały a to inne plany, a to fundusze, a to lenistwo… i jeszcze wspomnienia. Bo gdy byłam na tym targu rok temu, byłam z chłopakiem który 7 miesięcy później powiedział bye bye i było mi bardzo smutno. A teraz, rok później, pojechałam na ten targ sama i było mi tylko trochę smutno. Co mnie bardzo ucieszyło 😀

Here are the pictures – and at the end there is a request for identification of two interesting regional dolls, if anyone knows anything about them? Thanks!

No to zdjęcia – a na samym końcu jest prośba o identyfikację dwóch ciekawych regionalnych lalek, gdyby ktoś cokolwiek o nich wiedział? Dzięki!

Click on each picture to see a larger version in new window.

Kliknij na każde zdjęcie aby otworzyć je w większym rozmiarze.

Here are the dolls to be identified. The seller didn’t know who they were at all. They are dressed in Russian costumes.

Oto lalki do identyfikacji. Sprzedawca nie wiedział kim są. Obie ubrane w stylu rosyjskim.

And on my way out, something nice to see… sweetest perfection 😉

A wychodząc, co miło zobaczyć… sweetest perfection 😉

19 comments on “Birmingham Toy Fair – Targ Zabawek w Birmingham 22.09.2013

  1. mangusta
    12 October 2013

    Wow! Jakie fajne miśki 😀 Jadę na to! Kiedy następny? Po ile chodzą Sindy Pedigree?

    Like

    • fleurdolls
      12 October 2013

      Dzięki, miśków tam dużo! 😀 następny jest między Świętami a Sylwestrem, mnie tam nie będzie, ale bardzo możliwe że będę na lutowym. Fajnie byłoby się spotkać! Sindy przecenione… od £6 do £20… taniej teraz na ebay. Oto link to całego kalendarza: http://www.bpfairs.com/events.php

      Like

    • mangusta
      12 October 2013

      Wychodzi, że w lumpku Sindy taniej można dostać 🙂 Dzięki za link. To jest niesamowite, że tam kilka razy w miesiącu jest taki Toy Fair, a u nas chyba wcale nie ma :/ A spotkać się byłoby więcej niż fajnie 🙂

      Like

    • fleurdolls
      12 October 2013

      Na pewno można! Na tych targach jest tak, że albo sprzedawca coś ma za śmiesznie małe pieniądze, bo nie wie jaka jest wartość lalki albo miśka, albo myśli że coś jest o wiele więcej warte bo jest stare. Więc zdarzają się niesamowite okazje, albo kompletne niewypały. Ja chodzę na te targi już nie po zakupy, ale po zdjęcia. Jak mam coś kupić to konkretnego – na przykład teraz kupuję ubranka i buty dla moich większych lalek oraz akcesoria do dioram. To się zazwyczaj opłaca 😉 spotkanie – jak najbardziej!

      Like

  2. Kasia - BarbieDream
    12 October 2013

    O matko! Być na takim targu to marzenie! Nie wiedziałabym gdzie patrzeć… Ale może to i dobrze, że w Polsce takich nie ma, bo zbankrutowałabym jak nic!

    Like

    • fleurdolls
      12 October 2013

      A to ciekawe, bo na targu w Leeds (tym na który poszłam z Olą) napomknęłam kilku osobom, że takich targów nie ma w Polsce, no i pomysł poszedł w eter 😉 zainteresowanie było… nie wiem jak by się coś takiego zorganizowało w Polsce, ale na pewno byłby to sukces! Bankructwo gwarantowane 😀

      Like

  3. Mono
    12 October 2013

    Ja chcę takie targi w Polsce, bardzo! I niechudnący portfel do kompletu 😀
    Bardzo ładne te Twoje nowe lalki, kojarzą mi się z bajkami rosyjskimi, które w dzieciństwie namiętnie oglądałam.

    Like

    • fleurdolls
      12 October 2013

      Niestety to nie moje nowe nabytki 😉 zostawiłam je na targu! Ale obiecalam przemiłej sprzedawczyni że spróbuję je zidentyfikować. Nie kupiłam nic tym razem oprócz drobiazgów.

      Like

  4. manhamana
    13 October 2013

    Cuda normalnie cuda! Zazdroszczę takich targów, ale z drugiej strony dla mojego portfela to jest bezpieczniejsze! W sprawia lalek nie pomogę ale może niezawodna Lilavati będzie wiedziała co to za lalki?

    Like

    • fleurdolls
      13 October 2013

      A może tak, napisze do Lili, zobaczymy co za wariaty te lalki. Żadnej sygnatury oczywiście, jak przystało na los, który płata kolekcjonerom figle! 😉 dzięki za email, zaraz odpisze.

      Like

    • manhamana
      16 October 2013

      Z mordek wyglądają na niemieckie Stupsi – ale może się okazać że one tylko tak wyglądają 😉

      Like

    • fleurdolls
      19 October 2013

      Rzeczywiście, ale Stupsi były duże, a te lalki były może rozmiaru Barbie… 🙂

      Like

  5. Ania
    13 October 2013

    Ooo, żyjesz! 😀 Może a następny targ pójdziesz z innym chłopakiem i już w ogóle nie będzie Ci smutno? 🙂

    Nie wiem, co pisać pod takimi zdjęciami, bo jedyne, co mogę powiedzieć, to CHCĘ TO lub CHCĘ TAM BYĆ 😉

    Like

    • fleurdolls
      13 October 2013

      Hej Aniu! A no jestem 😀 oby tak dalej!
      Dostałam ważną nauczkę – na targ zabawek chodzi się samemu lub z przyjaciółmi! Chłopak nie – bo potem może być smutno. Chyba że trafi się taki co zostanie 😉

      Like

  6. erynnis tages
    18 October 2013

    na targ najlepiej zabrać takiego chłopaka, który kupi polowe lalek i Cie nimi zarzuci jak kwiatami 🙂 🙂 🙂 🙂 ale cuda, wszystko się mieni w oczach. Już tesknie, było super w Leeds, a teraz robisz mi dodatkowy smaczek na Birmingham. Dywizja ludzikow Lego mnie powaliła! Haha, to prawda Aguś, tez jestem ciekawa, ile dni minie, zanim napisze na moim blogu o targu w Leeds, tego nikt nie wie, może tylko Ojciec Czas. Ale będę starac się przescignac zolwia ! (a nie biegam tak jak szybkonogi Achilles). Do zobaczenia calkiem niedługo :*

    Like

    • fleurdolls
      19 October 2013

      Wydaje mi się, że ten mityczny chłopak co ma dużo forsy oraz szeroki gest powinien pogadać z Ojcem Czasem i oboje powinni przekupić Cię wielką ilością lalek do napisania! 😀 a Birmingham, jak wiesz, jest kilka razy w roku – więc okazja zawsze będzie.

      Like

    • erynnis tages
      21 October 2013

      hahahaha im więcej lalek, tym mniej czasu na zajecie się kazda z nich z osobna. Ojciec Czas i Ksiaze z Bajki powinni raczej zabrać wszystkie lalki i wydzielać po jednej.

      Like

  7. Stary_Zgred
    19 October 2013

    Za dużo wspaniałości na raz, aż nie wiem, na którym zdjęciu najpierw zawiesić oko. Głowa kręci mi się we wszystkie strony, jak na sprężynie 🙂

    Like

    • fleurdolls
      19 October 2013

      To dobrze 😉 targowy zawrót głowy!

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 12 October 2013 by in Toy Fair and tagged .
