Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

A Few Fun Links – Kilka Fajnych Linków


ballerinaMy darlings! I’ve moved. I’m now living amongst boxes of various sizes. My list of New Year’s resolutions (the one with 50 points…) is put aside “for later”. I’ve decided to make my disorderly life orderly, so I’m going to unpack slowly, mercilessly throwing out, selling or donating every superfluous thing. I just feel I need to clean up. Of course the dolls will require the most thinking about, so I’m leaving them for last. They’ll stay in boxes for a while yet.

Kochani! Przeprowadziłam się. Żyję wśród pudeł, pudełek i pudelisk. Lista postanowień noworocznych (ta na której było 50 pozycji…) odłożona jest “na później”. Postanowiłam zrobić duży w życiu porządek i dlatego rozpakowywać się będę powoli, bezlitośnie wyrzucając, sprzedając lub oddając każdą niepotrzebną rzecz. Jakoś tak czuję, że muszę się odgracić. Oczywiście nad lalkami będę się najbardziej zastanawiać, dlatego one będą ostatnie. Czyli pozostaną w pudełkach przez jakiś czas.

Also, my home internet isn’t running yet! I’m writing at a café, on a typically rainy English Sunday. I’m gonna write and run, because the ‘clean up’ project starts today. I just feel that it’ll lead to something good. Or maybe spring is making me feel this way? Or maybe I feel good because the move has got me out of an unpleasant situation? At this very moment, I’m learning how chaos leads to order.

Do tego nie mam w domu jeszcze internetu! Piszę w kawiarni, w deszczową, typowo angielską niedzielę. Piszę i zmykam, bo projekt odgracania zaczyna się już dzisiaj. Mam takie przeczucie, że to wszystko wyjdzie mi na dobre. A może to wiosna tak na mnie działa? A może to, że dzięki przeprowadzce wyszłam z niekorzystnej sytuacji? Doświadczam właśnie na własnej skórze, że z chaosu powstaje porządek.

That’s why today I have just a few links and one photo for you, but I hope you like them 🙂

Dlatego dzisiaj mam dla Was tylko kilka linków i jedną fotkę, ale mam nadzieję, że się Wam spodobają 🙂

Fantastic 1991 Barbie catalogue – fantastyczny katalog Barbie z 1991 roku

Stanley Colorite and his Barbie collection – Stanley Colorite i jego kolekcja Barbie

How 90s Barbies inspire modern fashion designers – lalki Barbie z lat 90. inspiracją dla projektantów mody

Barbie and art – Barbie i sztuka

15 singers made into Barbies – 15 artystow sceny jako Barbie

Finally – do you remember my post about Primark? Well, all the Barbie clothes have sold out… but the trend continues! Photo taken yesterday 🙂

Na koniec – pamiętacie mój wpis o Primarku? Wszystkie ubrania Barbie już sprzedane… ale trend idzie dalej! Fotka zrobiona wczoraj 🙂

PrimarkMarvel

2 comments on “A Few Fun Links – Kilka Fajnych Linków

  1. mangusta
    7 April 2014

    Życzę owocnego odgracania, też się przymierzam. Ile można gromadzić… Te ciuszki z bohaterami Marvella nawet fajniejsze od lalkowych 🙂

    Like

    • fleurdolls
      13 April 2014

      Odgracanie, chociaż zajmuje dużo czasu, jest bardzo pożytecznym zajęciem! Odkryłam jednak, że nie należy zaczynać go od pudełka z fotografiami… bo się ugrzęźnie tam na dobrych kilka tygodni. Odstawiłam, zabieram się za książki! 🙂

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 6 April 2014 by in Articles, Artykuły, Barbie, Catalogues, Katalogi and tagged , , .
