Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Jem Is Back! Jem Powraca!


Friday the 25th of April was a good day! That’s when I found out, to my great surprise and delight, that there’s going to be a movie made about Jem! Jem, the icon of the 80s! Jem, that original cartoon rock star, predecessor Barbie and the Rockers! Jem, the unforgettable! I CAN’T WAIT TO SEE IT!

Piątek 25 kwietnia był dobrym dniem! Właśnie w ten dzień dowiedziałam się, ku mojemu wielkiemu zdziwieniu i radości, że powstaje film o Jem! Jem, ikona lat 80! Jem, pierwsza kreskowa gwiazda rocka, poprzedniczka Barbie and the Rockers! Jem, ta niezapomniana! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!

Poster. Plakat.

I first wrote about Jem three years ago, when I introduced two original Hasbro dolls from the Jem line – Video and Clash. Since then, Jem has arrived as well – but unfortunately she’s been buried for many months in a box of dolls all waiting for restorations. Today I dug through the chaos in my room (my dolls are still packed away…) and it was a miracle I found her. I’ve had Jem for almost a year now and I still haven’t attended to her – expect an “after” session in the future!

O Jem pisałam już trzy lata temu, kiedy to przedstawiłam dwie oryginalne lalki Hasbro z tej serii – Video i Clash. W międzyczasie doszła do nich oryginalna Jem – ale niestety już wiele miesięcy leży w pudełku lalek czekających na odtrupienie. Dzisiaj przekopałam mój chaos w pokoju (lalki nadal nie rozpakowane po przeprowadzce…) i cudem udało mi się ją znaleźć. Jem jest u mnie już prawie rok czasu i do dzisiaj się nią nie zajęłam… więc w przyszłości będzie sesja “po”!

And here’s what Jem looks like in perfect condition and in her original outfit – museum photo.

A tak wygląda Jem gdy jest w stanie idealnym i w swoim oryginalnym ubranku – zdjęcie z muzeum.

You may not know that Integrity Toys released their own line of Jem dolls, which are really the best Jem dolls ever produced, in my opinion. Jem from Hasbro, although beautiful, isn’t as graceful as the cartoon. But the Integrity dolls definitely are!

Być może nie wiecie, że Integrity Toys wydało swoją własną serię lalek Jem, które moim zdaniem są najlepszymi wersjami Jem. Jem od Hasbro, chociaż śliczna, nie ma tej samej gracji co jej animowana wersja. A lalki Integrity mają ją na pewno!

Here are a few interesting links. Oto kilka interesujących linków!

Dolls similar to Jem – Lalki podobne do Jem.

Official movie page – Oficjalna strona filmu.

All Jem dolls on one page – Wszystkie lalki Jem na jednej stronie.

Jem Fan Art

Here are two of my favourite pictures from the Fan Art link. Oto moje dwa ulubione zdjęcia z linka do fan art.

12 comments on “Jem Is Back! Jem Powraca!

  1. Ania
    28 April 2014

    Wow, ten film na pewno będzie na mojej liście “musisz to zobaczyć” 🙂 Jem od Integrity jest niesamowita – wzdycham do niej, od kiedy zobaczyłam po raz pierwszy jej zdjęcie promocyjne 🙂

    Like

    • fleurdolls
      28 April 2014

      Ja też do niej wzdycham… ale mam redukować kolekcję, a nie powiększać! Założę się, że będzie wielki popyt na te lalki gdy film będzie nabierał rozgłosu. Może lepiej kupić je teraz HA HA 😀 na film też pójdę obowiązkowo.

      Like

    • Ania
      5 May 2014

      A najlepiej dwie – jedną dla siebie, a jedną na sprzedaż z kilkuset procentową marżą 😛

      Like

    • fleurdolls
      5 May 2014

      Idę zagrać w totka… 😀

      Like

  2. mangusta
    28 April 2014

    WOOOOW!!! A nawet się ostatnio zastanawiałam, dlaczego jeszcze nikt nie wpadł na pomysł odgrzania tego kotleta. Zarąbista wiadomość. Mam 4 lalki Hasbro z tego serialu. Oczywiście są dużo paskudniejsze od tych IT, ale jaki klimat mają. Och, ach! Moja Jem ma coś z głową, jakby ktoś ją w imadle trzymał :/

    Like

    • fleurdolls
      28 April 2014

      Odgrzania kotleta! 😀 😀 😀 uśmiałam się. A najlepsze jest to, że reżyserem będzie ponoć ten sam facet, który reżyserował oba filmy dokumentalne o Justinie Bieberze… wywróżę teraz, że film będzie wielkim hitem na którym krytycy nie zostawią suchej nitki. Sukces gwarantowany, bo mamusie będą chciały go też zobaczyć, przez nostalgię. Pokaż swoje lalki!
      Gdzieś czytałam, że zanim wyszły te lalki od Integrity, różni fani Jem przerabiali Barbie na lalki z kreskówki, bo byli niezadowoleni z lalek Hasbro. Nigdy nie znalazłam jakichś oszałamiających tego dowodów. Ale – na Flickerze widziałam zdjęcia lalek Moxie Teen przerobionych na Jem and the Holograms! Zobacz, na końcu tego albumu: https://www.flickr.com/photos/pathogene/sets/72157625269584795

      Like

    • mangusta
      28 April 2014

      Hehe, nawet fajnie te Moxie wyglądają, chociaż brak im odpowiedniego makijażu. Swego czasu pisałam gdzieś na moim blogu, że w dzieciństwie bawiłam się w Jem swoim lalkami 🙂

      Like

    • fleurdolls
      30 April 2014

      Jeżeli chodzi o makijaż to sama bałabym się pomalować Moxie Teenz 😀 ale pomimo tego grupka jest super!

      Like

    • mangusta
      30 April 2014

      Z Moxie Teenz nie mam najmniejszego doświadczenia, widuję je tylko na zdjęciach. Ja w ogóle lubię nienaturalne kolory włosów 🙂

      Like

  3. Pingback: Jem & The Holograms Hasbro 1985 | Mangustowo

  4. Anonymous
    30 April 2014

    Nie mogę dodawać komentarzy. Dlaczego nie mogę dodawać komentarzy?

    Like

    • fleurdolls
      30 April 2014

      Możesz! Co jakiś czas WordPress każe je zatwierdzić 😉

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 27 April 2014 by in Fashion Dolls, Jem and tagged .
