Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Mobile Phone Test Post – Testowy Wpis Komórką


Finally… after much hard labour I managed to make a post with my phone. I think I prefer the computer 😀

Nareszcie… po wielkim wysiłku udało mi się zrobić wpis z telefonu. Chyba wolę komputer 😀

Edit: I’m home now. Something funny happened with the picture size. First it was huge, then it became too small. Uploading the featured image didn’t work, so I have to fix it. I can’t find the way to make the Polish text blue as usual. Overall – it’s a result, but it’s not easy to polish a post perfectly before publishing.

Edit: wróciłam do domu. Nie wiem co się stało z rozmiarem zdjęcia. Najpierw było olbrzymie, a potem zrobiło się za małe. Nie udało mi się dodać zdjęcia głównego. Nie mogę znaleźć opcji aby zmienić tekst polski na kolor niebieski. W sumie – jest rezultat, ale trudno jest wypolerować wpis przed publikowaniem.

image

4 comments on “Mobile Phone Test Post – Testowy Wpis Komórką

  1. Ania
    20 August 2014

    Oj, też kiedyś próbowałam komórką, ale to nie to samo 🙂 Zdjęcie jest fajne!

    Like

    • fleurdolls
      21 August 2014

      Uwielbiam robić zdjęcia w pracy… prawie każda osoba u nas w zespole ma ludziki Lego. Jestem tam prawie rok, ale dopiero od niedawna mam ten telefon, więc mogę sobie trochę zaszaleć. Jak szefowie nie widzą… albo na przerwie… 😀

      Like

  2. mangusta
    20 August 2014

    A ja czasem mam w nosie postęp techniczny 😉

    Like

    • fleurdolls
      21 August 2014

      Czasem może człowieka do zwątpienia doprowadzić… 😀

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 19 August 2014 by in Photography and tagged , , , .
