Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Doll Cards – Kartki Lalkowe


A few days ago, while digging through a big box of papers, I found some doll cards I received from friends, family, and doll collectors in other countries. Some of them were made by the collectors themselves from photos of their own dolls. I think it’s a great way to make something completely unique. I hope you like these as much as I do 🙂

Kilka dni temu, przekopując wielkie pudło papierów, znalazłam kilka kartek, które dostałam od przyjaciół, rodziny i znajomych kolekcjonerów z innych krajów. Niektóre z nich to zdjęcia zrobione przez kolekcjonerów ich własnym lalkom, co moim zdaniem jest fantastycznym pomysłem na coś zupełnie unikalnego. Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak samo jak mi 🙂

Barbie-Birthday-Card

Barbie-Happy-New-Year

Birthday-Blythe-Card

Funny-Barbie-Card

Merry-Christmas-BJD-Card

Merry-Christmas-Pullip-Card

Merry-Christmast-BJD-Dolls

Peter-The-Great-Wardrobe-Card

Peter-The-Great-Dressed-Card

Vintage-Sindy-Card

16 comments on “Doll Cards – Kartki Lalkowe

  1. mangusta
    28 August 2014

    Ale fajnie! Przy dzisiejszych możliwościach technicznych można by takich narobić na kopy 🙂 Fajnie by było taką dostać tadycyjną pocztą…

    Like

    • fleurdolls
      1 September 2014

      Wcale to nie jest drogie! Tylko oczywiście nie wszyscy adresaci byliby z takich zadowoleni… 😀 ja wysłałabym takie kartki tylko do innych kolekcjonerów, albo do kupców z eBay na przykład.

      Like

  2. Paweł Nytra
    30 August 2014

    Od tego świątecznego zdjęcia z kominkiem niebezpiecznie podniósł mi się poziom cukru. 🙂

    Like

  3. sinestro
    30 August 2014

    Bardzo fajny zwyczaj! Pamiętam, że kiedyś dostałam taką kartkę ze zdjęciem Barbie od sprzedawcy przy okazji jakiegoś zakupu i to było bardzo miłe. Samo robienie takiej lalkowej kartki będzie ogromną radochą 😉

    Like

    • fleurdolls
      1 September 2014

      Ja też dostawałam i bardzo lubię gdy mi ktoś takie wysyła. Akurat teraz możnaby zacząć myśleć o kartkach na Święta… 😀

      Like

  4. Szara Sowa
    30 August 2014

    Świetny pomysł na te lalkowe pocztówki. Można wykazac się kreatywnością i zrobic komuś frajde. Pamiętam, że za czasów PRLu wydawano świateczne pocztówki z lalkami z Cepelii.

    Like

    • fleurdolls
      1 September 2014

      Oooo nigdy takich nie widziałam! Ciekawe czy ktoś je ma, bo w necie nie widziałam zdjęć… a do Cepelii mam niesamowitą nostalgię… nawet zapach pamiętam 😀 w moim rodzinnym Białymstoku nie ma już Cepelii, ale jest jedna w Rzeszowie, gdzie bywam! Zawsze ją odwiedzam 🙂

      Like

  5. Ania
    31 August 2014

    Ale fajne 🙂 Mogłabyś tu dołączyć te, które wysyłasz sama 😉 A laleczka z czwartej kartki to Ty? 😛

    Like

    • fleurdolls
      1 September 2014

      Tak, ta na czwartej kartce to ja! 😀 tylko nie jestem taka wysoka, ani taka chuda. Natomiast zgadza się (prawie) kolor włosów i moje zamiłowanie do słodyczy 😀
      A wiesz, to właśnie dostawanie takich kartek zainspirowało mnie do stworzenia moich własnych 🙂

      Like

    • Ania
      1 September 2014

      Ja też uwielbiam słodycze, na szczęście cukrzyca Pawła mnie hamuje 😉 Nie przyznałabym się do tego, gdybyś wiedziała, jaką mam figurę 😉

      A sama drukujesz te kartki? Czy gdzieś oddajesz? Pytam, bo nie wiem, czy można kupić do domu taki grubszy karton do drukowania, na jakim Ty mi je przysyłasz 🙂

      Like

  6. manhamana
    2 September 2014

    No właśnie! A gdzie Twoje karteczki! Kóre są śliczne! Przyjemnie dostać wiadomość napisaną na takiej lalkowej kartce!

    Like

    • fleurdolls
      3 September 2014

      Moje są w szufladzie! 😀 może niedługo zrobię czwartą, bo chyba już wszyscy po trzy dostali… 🙂

      Like

  7. erynnis tages
    3 September 2014

    Własnie Aga, powinnaś dołączyć do zestawu Twoje piękne kartki z Fleurkami i Barbie, które też mam i ciągle mnie cieszą! Gdy dostałam od Ciebie pierwszą lalkową kartkę, też zapragnęłam stworzyć własne- to bardzo zaraźliwy wirus kartkotwórstwa. I bardzo pozytywny. Dostawałam też lalkowe kartki od sprzedawców z Ebaya.. Również Mattel okazjonalnie produkuje piękne kartki z Barbie, jednak takie zaprojektowane przez kolekcjonerów to stanowczo większa frajda.

    Like

    • fleurdolls
      3 September 2014

      A no bo ten wpis miał być o kartkach, które dostałam, a nie zrobiłam 😀 tutaj w UK zrobienie takich jest niedrogie, bo ciągle są różne promocje, na przykład w Vistaprint. Ale pudełko kartek jest ciężkie, więc koszty przesyłki mogą być wysokie. Może w Polsce jakaś firma bierze internetowe zlecienia na takie kartki?

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 27 August 2014 by in Fashion Dolls, Photography and tagged .
