Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Geisha in London – Gejsza w Londynie


I hadn’t had a chance to write anything this past weekend, because I went to London to visit my friend Paulina (hi Paula! 😀 ) We haven’t seen each other for more than 3 years, so we spent the entire time talking – except when we were sleeping. Sightseeing wasn’t really on our agenda, but as usual, I brought something to photograph: my favourite Lego minifig – geisha, or kimono girl as she’s also called. I took just a few pictures, but I like them all 😀 hope you do too!

Nie miałam szansy napisać nic na blogu w zeszły weekend, bo pojechałam do Londynu złożyć wizyte mojej przyjaciółce Paulinie (hej Paula! 😀 ) Nie widziałyśmy się od ponad trzech lat, więc spędziłyśmy całe dwa dni gadając – tylko z przerwą na spanie. Zwiedzania nie miałyśmy w planach, ale jak zwykle zabrałam ze sobą coś do fotografowania: moją ulubioną figurkę Lego – gejszę, nazywaną też ‘kimono girl’. Zrobiłam tylko kilka zdjęć, ale wszystkie mi się podobają 😀 mam nadzieję, że Wam też!

Kimono-Girl-Visits-Prince-Albert

Kimono-Girl-Minifig-Tube Kimono-Girl-Lego-Tube-Station2 Kimono-Girl-Lego-Tube-Station1 Kimono-Girl-Geisha-Minifig Geisha-Lego-Girl-Minifig Geisha-Lego-Minifig-Underground st-marys-road-london

It was the first time I saw the Ever After High dolls for real – they’re gorgeous! But – congratulations – I didn’t buy a single one! 😀

Po raz pierwszy zobaczyłam też na własne oczy lalki Ever After High – są przepiękne! Ale – gratulacje – nie kupiłam żadnej! 😀

Ever-After-High Royal-Rebel-Blondie-Locks Ever-After-High-Doll-Apple-White Ever-After-High-Cerise-Hood-Doll

17 comments on “Geisha in London – Gejsza w Londynie

  1. Szara Sowa
    11 September 2014

    Czyżby były droższe niż u nas? Ja bym się chyba skusiła, gdyby były tańsze. Są prześliczne.

    Like

    • fleurdolls
      14 September 2014

      Ceny są różne… akurat w sklepie nie zwróciłam uwagi, ale można u nas je kupic od £13 do £24? Ale oczywiście doszłaby do tego jeszcze przesyłka 🙂

      Like

  2. Paweł Nytra
    11 September 2014

    Świetny pomysł i ciekawe zdjęcia, szczególnie te w metro. 🙂

    Like

    • fleurdolls
      14 September 2014

      Pawle – może zachęci Cię to do ponownego robienia zdjęć Lego? Bo mi się bardzo podobały! 🙂

      Like

    • Paweł Nytra
      14 September 2014

      Nie wiem. Nawet jeśli, to raczej będą to w tym stylu, co Ty teraz zrobiłaś. Jeśli chodzi o tamtego bloga o LEGO, to raczej się wypaliłem. 🙂

      Like

    • fleurdolls
      14 September 2014

      No to już, mój styl czeka 😀 do roboty! 😀 Bardzo lubię te soczyste kolory które można w fotografii makro Lego uzyskać.

      Like

    • Paweł Nytra
      14 September 2014

      No, klocki od Lego mają ciekawe kolory. 🙂

      Like

  3. Ania
    11 September 2014

    Po tytule spodziewałam się zastygłej w bezruchu pani przebranej za gejszę w centrum Londynu – ale to nie Kraków 😉

    Like

    • fleurdolls
      14 September 2014

      Też tam takowe są Aniu! 😀 ale akurat ta gejsza była przenośna i dała się fotografować gdziekolwiek. Plusem dodatkowym było to, że mieści się w każdej torebce i kieszeni.

      Like

    • Ania
      14 September 2014

      O, tak 🙂 Minifigurki sto razy lepiej się fotografuje niż lalki, nie przewracają się i nie mają takiej artykulacji. Paweł też ma tę gejszę, a moją ulubioną zabawą, jeśli chodzi o jego figurki, to tworzenie różnych kombinacji… Na przykład sumoce zdarzyło się być gejszą 😛

      Like

    • fleurdolls
      14 September 2014

      Takie zamiany są bardzo zabawne, zrób im kiedyś Aniu zdjęcia! 😀 ja lubię zamieniać im włosy na zupełnie nie pasujące.

      Like

    • Ania
      14 September 2014

      A wiesz, że to dobry pomysł na wpis? Armia minifigurek czeka, żeby pokazać swoją nową twarz 😀

      Like

    • fleurdolls
      20 September 2014

      No to czekam na ten wpis Aniu! 😀

      Like

  4. mangusta
    12 September 2014

    O, znam tę gejszę 🙂 A Everki mi się nie podobają, mają zbyt płaskie twarze. W ogóle ostatnio jest mi dobrze z niekupowaniem lalek, zajmuję się bardziej tymi, które już mam, a przecież nie jest ich mało.

    Like

    • fleurdolls
      14 September 2014

      Everki były słodziutkie, ale najbardziej jednak podobała mi się ta z szarymi włosami. Bo właśnie nie była taka słodziutka jak inne 😀 moim zdaniem mają odrobinkę zbyt cukierkowe oczy, gdyby były bardziej realistyczne wyszłoby im to na zdrowie. Albo nawet na wygląd! 😀

      Like

    • mangusta
      14 September 2014

      Może gdyby drastycznie staniały, spodobałyby mi się bardziej – tak było z Bratzillaz 🙂 Najcieplejsze uczucia wzbudza we mnie Applewhite, nie wiem czemu, bo w sumie gustuję raczej w ciemnowłosych lalkach. Kiedy byłam w Londynie, Debbenhams miał przecenę zabawek i były tam w Everki w cenie odpowiadającej 65zł, ale Apple akurat nie mieli.

      Like

    • fleurdolls
      14 September 2014

      A to rzeczywiście była okazja! Za taką cenę kupiłabym…

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 11 September 2014 by in Fotografia, Photography and tagged , , , , .
