Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

47 Best Barbie Outfits of All Time – 47 Najlepszych Kreacji Barbie Wszechczasów


According to Nylon Magazine! 😀 below is an overview – click here to see the full gallery of 47 best Barbie outfits of all time. My favourite is the Paul Frank Silkstone doll – yours?

Wybranych przez Nylon Magazine! 😀 poniżej jest przegląd – a tutaj jest link do całej galerii 47 najlepszych kreacji Barbie wszechczasów, aby zobaczyć wszystkie trzeba kliknąć ‘view gallery’ pod zdjęciem głównym. Moja ulubiona to Paul Frank Silkstone – a Wasza?

nylon-magazine-47-best-barbie-outfits

18 comments on “47 Best Barbie Outfits of All Time – 47 Najlepszych Kreacji Barbie Wszechczasów

  1. alexisdoll
    25 September 2014

    Link mi się nie otwiera. Piękne kreacje…prawdziwa rewia mody 😉

    Like

  2. sinestro
    25 September 2014

    Wszystkie pana Mackie 🙂 Oczywiście nie nadają się na wyjście do sklepu, bo to bardziej sceniczne kostiumy, ale są wspaniałe w tej swojej brokatowej kiczowatości.

    Like

    • fleurdolls
      25 September 2014

      A mnie tylko zastanawia co tam robi Bella ze Zmierzchu? Jakoś mi do tej kolekcji nie pasuje… 😀

      Like

  3. Szara Sowa
    25 September 2014

    Każda jest piękna inaczej, trudno porównywać strój balowy z codziennym, czy też etnicznym, kostium filmowy do piżamy czy bielizny. Szkoda tylko, że większość dzisiejszych Barbioszek ubrana jest raczej byle jak.

    Like

    • fleurdolls
      27 September 2014

      Na te dzisiejsze lepiej ubrane trzeba mieć zazwyczaj głęboką kieszeń, niestety 😐

      Like

  4. erynnis tages
    25 September 2014

    o a u mnie się otwiera bez problemu. Mam wrażenie, że autorzy artykułu nie wysilili się za bardzo, pokazali głownie stroje od znanych projektantów 😀 . A przecież czasem stroje autorstwa anonimowych mattelowskich designerów bywały bardziej kreatywne niż taki np. dresik Juicy Couture, przynajmniej moim zdaniem 🙂
    I dorzucili trochę celebrity. A czy kostium Cher nie jest raczej strojem Cher, a nie Barbie?

    Ciekawe jak by wypadło takie zestawienie, gdyby każdy z nas stworzył zestaw 47 swoich ulubionych ubrań Barbie. Kilka z pokazanych w artykule trafiłoby na moją listę, na pewno Byron Lars Barbie, w zasadzie każda jego lalka zasługuje na uwage 🙂 Na pewno wyróżniłabym wiele ubranek vintage, które przewyższały pięknem niejedną późniejszą kreację, bardzo mi brak na tej liście vintagowej Gay Parisienne, trudno o piękniejszą suknię.

    aha, Barbie Paul Frank nie jest silkstone, jest winylowa. Ale przepiękna jest to fakt.

    Like

    • fleurdolls
      27 September 2014

      Na pewno ten artykuł pisał jakiś laik 😀 Paul Frank nie jest Silkstonką??? To dlatego nie mogę jej na eBayu znaleźć… 😀

      Like

  5. Paweł Nytra
    25 September 2014

    The Hunger Games Katniss, Joan Jett, Japanese 2008 – moja top 3. 🙂

    Like

    • fleurdolls
      27 September 2014

      Joan Jett tak tak! 😀 jeszcze bardzo Debbie Harry mi się podoba, tylko o wiele za chuda…

      Like

  6. Ania
    26 September 2014

    Niektórych bym w ogóle tam nie zakwalifikowała… Na przykład playline Mars Barbie, taka błyszcząca i cukierkowa, a przecież dłuuugo przed nią był Astronaut Barbie. Za to uwielbiam strój Cher (sama koniowata twarz Cher mi się nie podoba 😛 ) Jestem dumna, że miałam chociaż jedną z nich – Generations of Dreams 🙂

    Like

    • fleurdolls
      27 September 2014

      To jest właśnie w takich galeriach ciekawe – to nic tylko opinia tej osoby która jest odpowiedzialna za artykuł. A ten przynajmniej zrobiony jest z odrobiną staranności, bo takie rzeczy są okropne w internecie, że aż strach się bać 😀 Generations of Dreams widziałam kiedyś w sklepie – świetna suknia, ale na szczęście nie miałam wtedy forsy!

      Like

  7. madmadzia
    29 September 2014

    hm…jestem zawiedziona…a gdzie jest Western Fun/Suncharm Barbie? 😉 a Superstar 1988? ja mam jakiś staromodny gust najwyraźniej 😉 poza tym zabrako mi “Bogiń wszystkiego czego się da” Boba Mackiego – dla mnie to są ikony

    Like

  8. Magda
    7 October 2014

    Mi też zabrakło w tej galerii playline, zwłaszcza tych dawnych. A gdzie Benetton, gdzie rewelacyjne ubrania serii Fashion Fever? A jeszcze tak prywatnie, bardzo lubię serię Cool Colours z 1997 roku, bo uwielbiam sztruks. I większość strojów Barbie z lat 80-tych.

    Like

  9. luci
    10 November 2014

    Dla mnie najpiękniej ubraną lalką jest Sugar Byrona Larsa. 🙂

    Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 24 September 2014 by in Articles, Artykuły, Barbie and tagged , .
