Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Want to look like Barbie? Chcesz wyglądać jak Barbie?


If it’s the big fashion houses that dictate what we’ll look like next year, then we’re all going to dress like Barbie in the spring of 2015, according to Moschino!

Jeżeli rzeczywiście wielkie domy mody dyktują co mamy nosić w przyszłym roku, to według Moschino wiosną 2015 będziemy wyglądać jak Barbie!

I have to confess I’m not really a fan of fashion – I’m rather sartorially challenged. Dressing my dolls for photo shoots is usually the most difficult part of writing this blog. But this collection???

Przyznam, że nie jestem fanką mody – jestem raczej modowo upośledzona. Ubieranie lalek do zdjęć jest zazwyczaj najtrudniejszą częścią pisania tego bloga. Ale ta kolekcja???

I
LOVE
IT
!!!!!!

Click here to see loads of pictures from the runway – and make sure to note the models styled like Barbie, the Moschino logo in the Barbie font, and the colours, the juicy colours everywhere! LOVE!!!

Tutaj zobaczycie mnóstwo zdjęć z wbiegu – koniecznie zwróćcie uwagę na modelki wystylizowane na Barbie, logo Moschino z grafiką pożyczoną od Barbie, oraz kolory, wszędzie soczyste kolory! LOVE!!!!

MTV has already found some perfect matches – click here to see 12 Barbie looks found at the Moschino show – and four examples below! Isn’t it AMAZING? 😀

MTV znalazło już kilka idealnych porównań – kliknij tutaj aby zobaczyć 12 ubranek Barbie na pokazie Moschino – cztery przykłady poniżej. Czyż nie są FANTASTYCZNE??? 😀

It’s been a long time since I felt so excited about clothes ha ha 😀 what do you think?

Już dawno nie byłam taka podekscytowana ubraniami ha ha 😀 co Wy na to?

moschino-3 moschino-6 moschino-11 moschino-12

15 comments on “Want to look like Barbie? Chcesz wyglądać jak Barbie?

  1. erynnis tages
    1 October 2014

    Uwielbiam tę kolekcję Moschino! są też cudne t-shirty z wizerunkiem Barbie, które momentalnie się wyprzedały. A najlepsze były prezenty, które dostali goście pokazu: lalka Barbie ubrana w strój Moschino. Prawdziwe cudo! Jaka szkoda, że nie można jej kupić. Było by genialnie, gdyby Mattel zdecydował się zrobić wersję ‘dla ludu”. Po internecie krąży zdjęcie :
    http://i63.photobucket.com/albums/h121/Erynnis_Tages/moschinobarbiegift.png~original
    i promocyjne zdjęcie od mattela. Wspaniała superstar z napisem na pudełku stylizowanym na boski ukochany napis z lat 80tych. 🙂

    http://i63.photobucket.com/albums/h121/Erynnis_Tages/moschinobarbie2014.png~original

    A w zeszłym sezonie była kolekcja nawiązująca do McDonalds. frytkowa kolekcja. taka moda to jest coś 🙂

    Like

    • fleurdolls
      2 October 2014

      Superstarka Moschino jest super! Ciekawe czy kiedyś pojawi się w sprzedaży… kilka innych sklepów w USA zrobiło kolekcje Barbie w tym roku, ale nie couture, tylko zwykłe, na przykład Forever 21 🙂

      Like

  2. erynnis tages
    1 October 2014

    a zestawienie ubranek jest cudowne, Aga dzięki że to pokazałaś. Też jestem podekscytowana. NAPRAWDE można się ubrać jak Barbie i wcale to nie wygląda zle 🙂

    Like

  3. Szara Sowa
    1 October 2014

    Po za pierwszą i ostatnią parą, reszta to dosyć luźne inspiracje. I przyznam, ze ubrania prawdziwych modelek bardziej mi się podobały.

    Like

    • fleurdolls
      2 October 2014

      Ale widziałaś reszte zestawień w linkach, czy tylko te co ja pokazałam? Bo wybrałam tylko 4 z 12, żeby nie kraść im wszystkich zdjęć 😀

      Like

    • Szara Sowa
      2 October 2014

      No właśnie piszę o tych 12 zestawieniach.

      Like

    • fleurdolls
      2 October 2014

      Wszystko jasne! 😀 a ja z ciekawosci znalazłam jeszcze kilka, na przykład Barbie Fashion Jeans, ta w różowej bluzce, jeansach i różowych kozakach. Kwintesencja lat 80!

      Like

  4. alexisdoll
    2 October 2014

    Najbardziej podoba mi się zestaw pierwszy, taki cukierkowy…. Modelka ta ludzka i ta plastikowa wyglada w nim rewelacyjnie 😉

    Like

    • fleurdolls
      2 October 2014

      Moja ulubiona to ta różowa suknia z wielką falbaną i cekinami z kolekcji Classique. Zawsze mi się podobała, a modelka obłędnie w niej wygląda! Nie uważasz, że modelki na tym pokazie wyglądają jakby się bardzo dobrze bawiły? Bo na wielu innych pokazach one chodzą z takimi minami jakby ktoś je ciężko obraził zaraz przed wyjściem na wybieg 😀

      Like

  5. madmadzia
    2 October 2014

    Piękne, sliczne, cudowne i bardzo kobiece! I te buty….. 😉 wśród zdjęć znalazłam Jeans Barbie a czcionka Moschino stylizowana jest na logo Barbie z lat 80-tych co bardzo mnie cieszy, bo do tej ery mam największy sentyment 🙂

    Like

    • fleurdolls
      2 October 2014

      Zgadzam się pod każdym względem 😀 bardzo mnie kusi żeby zrobić własne takie zestawienie z reszty pokazu! Ciekawe ile tego wyjdzie na ulicę w przyszłym roku… jeżeli teraz mamy modowy powrót do lat 90, to następny rok być może upłynie nam w stylu lat 80, co byłoby świetne!

      Like

    • madmadzia
      2 October 2014

      Przebitki z lat 80-tych w postaci lakierowanych szpilek z klasycznymi noskami, torebek na łańcuszku i kombinezonów już mamy – ciekawe co dalej 🙂

      Like

  6. Ania
    3 October 2014

    Cała kolekcja świetna, choć inspiracja z ubranek taka bardzo swobodna 🙂 Mam taki charakter, że wszędzie szukam spisków i tym razem mam wrażenie, że Barbie została wykorzystana do głośniejszej promocji 😉

    Like

    • fleurdolls
      5 October 2014

      Aniu, to bardzo możliwe! Niektóre z tych ubranek są nawet prawie identyczne jak u Barbie, zobacz różową sukienkę w porównaniu do Perfume Pretty Barbie. Wydaje mi się, że porównanie w artykule robił jakiś laik, na pewno nie kolekcjoner 😉 Barbie na pewno też na tej promocji skorzystała HA HA

      Like

    • Ania
      6 October 2014

      O tak, bo kiedy współpracują dwie wielkie marki, które i tak są już popularne, to będą z tego jeszcze popularniejsze 😀 Perfume Pretty faktycznie podobna!

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 1 October 2014 by in Barbie and tagged , .
