Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Moxie Teenz Dolls Wave 2 – Lalki Moxie Teenz Seria 2


Today’s post is dedicated to Medithanera – a fellow lover of Moxie Teens dolls 🙂 please note – there are lots of pics.

Dzisiejszy wpis dedykowany jest dla Medithanery – współwielbicielki lalek Moxie Teenz 🙂 uwaga – dużo zdjęć.

It seems the internet is full of photos of Moxie Teenz Wave 1 and Wave 3, but not so many of Wave 2. I don’t know why – maybe they were produced in smaller numbers? I’m lucky to have Bijou, Melrose, and Tristen boxed in perfect condition, and also Arizona and Tristen loose, plus mostly complete outfits. I’m still looking for a boxed Arizona – if you have one for sale, I’m keen 😉 so here are Wave 2 dolls in every detail.

Wygląda na to, że internet jest pełny zdjęć lalek Moxie z serii 1 i serii 3, ale seria 2 ma się ubogo. Nie wiem dlaczego – może były produkowane w mniejszej ilości? Mam szczęście posiadać Bijou, Melrose i Tristen w idealnym stanie w pudełkach, oraz Tristen i Arizonę luzem, wraz z prawie kompletnymi ubrankami. Nadal szukam zapudełkowanej Arizony – jeżeli ktoś ma na sprzedaż, to ja bardzo chętnie 😉 oto lalki z serii 2 przedstawione w detalach.

I must say a word about identifiying Moxie Teenz dolls. At first glace they all look the same. However, Wave 2 dolls can be distinguished by translucent eyeshadow.

Muszę dodać słówko o identyfikacji lalek Moxie Teenz. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo. Lalki z serii 2 można rozpoznać po perłowych cieniach na powiekach.

Moxie-Teenz-Arizona-Wave2

Moxie-Teenz-Arizona-Wave2-Profile

Moxie-Teenz-Wave2-Arizona-Tristen

The back of the box is the same for all the dolls. You can see the artwork in detail in my topic dedicated to Moxie Teenz boxes.

Tył pudełka jest taki sam dla wszystkich lalek. Grafikę można obejrzeć w detalach w moim wpisie o pudełkach Moxie Teenz.

Moxie-Teenz-Wave2-BoxBack

Here’s details of Bijou. Oto detale Bijou.

Moxie-Teenz-Bijou-Wave2-Logo

Moxie-Teenz-Bijou-Wave2

Moxie-Teenz-Bijou-Wave2-Portrait

Moxie-Teenz-Bijou-Wave2-Necklace

Moxie-Teenz-Bijou-Wave2-Shirt

Moxie-Teenz-Bijou-Wave2-Belt

Moxie-Teenz-Bijou-Wave2-Bag

Moxie-Teenz-Bijou-Wave2-Dog

Moxie-Teenz-Bijou-Wave2-Socks

Moxie-Teenz-Bijou-Wave2-Boots

Moxie-Teenz-Bijou-Wave2-Hat

Moxie-Teenz-Bijou-Wave2-SideBox

Here’s Melrose. Oto Melrose.

Moxie-Teenz-Melrose-Wave2-Logo

Moxie-Teenz-Melrose-Wave2-Box

Moxie-Teenz-Melrose-Wave2-Eye

Moxie-Teenz-Melrose-Wave2-Face

Moxie-Teenz-Melrose-Wave2-Earrings

Moxie-Teenz-Melrose-Wave2-Dress

Moxie-Teenz-Melrose-Wave2-Guitar

Moxie-Teenz-Melrose-Wave2-Guitar-Detail

Moxie-Teenz-Melrose-Wave2-Bag

Moxie-Teenz-Melrose-Wave2-Jeans

Moxie-Teenz-Melrose-Wave2-Boots

Moxie-Teenz-Melrose-Wave2-SideBox

Here’s my near-complete Melrose outfit. It’s missing the belt, the jeans and the shoes. Oto moje prawie kompletne ubranko Melrose. Brakuje paska, jeansów i butów.

Moxie-Teenz-Melrose-Wave2-Outfit

Here’s Tristen. Oto Tristen.

Moxie-Teenz-Tristen-Wave2-Logo

Moxie-Teenz-Tristen-Wave2-Box

Moxie-Teenz-Tristen-Wave2-Face

Moxie-Teenz-Tristen-Wave2-Earring

Moxie-Teenz-Tristen-Wave2-Necklace

Moxie-Teenz-Tristen-Wave2-Hat

Moxie-Teenz-Tristen-Wave2-Bag

Moxie-Teenz-Tristen-Wave2-Mannequin

Moxie-Teenz-Tristen-Wave2-Sketch

Moxie-Teenz-Tristen-Wave2-Jeans

Moxie-Teenz-Arizona-Wave2-SideBox

Here’s what I have of Tristen’s outfit. Only the hat is missing. Oto co mam z ubranka Tristen. Brakuje tylko czapki.

Moxie-Teenz-Tristen-Wave2-Outfit

Here’s Arizona. This is the one I don’t have in the box, but I have a near-complete outfit and the doll too. I’m missing the belt and the hat. Oto Arizona. To właśnie ta której nie mam w pudełku, ale mam prawie kompletne ubranko oraz samą lalkę. Brakuje paska i czapki.

Moxie-Teenz-Arizona-Wave2-Doll4

Moxie-Teenz-Arizona-Wave2-Doll1

Moxie-Teenz-Arizona-Wave2-Doll2

Moxie-Teenz-Arizona-Wave2-Doll3

And the outfit. Ubranko.

Moxie-Teenz-Arizona-Wave2-Outfit

And the last picture – Wave 2 Arizona and Tristen 🙂 ostatnie zdjęcie – seria 2 Arizona i Tristen 🙂

Moxie-Teenz-Wave2-Arizona-Tristen2

8 comments on “Moxie Teenz Dolls Wave 2 – Lalki Moxie Teenz Seria 2

  1. Szara Sowa
    5 October 2014

    Śliczne są. Szkoda, że w moich SH sie nie trafiają. Gratuluję zebrania serii, a tą w pudełku pewnie też zdobedziesz.

    Like

    • fleurdolls
      6 October 2014

      Myślę, że w przyszłości na pewno się pojawią, pomimo że produkcja zakończyła się ponad dwa lata temu. Używane lalki są coraz tańsze, tylko zapudełkowane trzymają nadal wartość na eBay itd. Może będziesz miała szczęście znaleźć Moxie już niedługo 🙂

      Like

  2. alexisdoll
    6 October 2014

    Wow! Śliczne są nigdy nie miałam Moxie i widzę, że wiele straciłam. Piękne fotki!

    Like

    • fleurdolls
      6 October 2014

      Dziękuję! Da się je kupić, ale jak zwykle na dobrą cenę trzeba trochę cierpliwości 😀 Seria 1 ma też fantastyczne ubranka, chociaż seria 2 jest nieco bardziej dopracowana w detalach.

      Like

  3. medithanera
    6 October 2014

    Że mam buty Bijou (kupione za nieprzyzwoite pieniądze) wiedziałam, a teraz widzę, że mam jeszcze bransoletkę Melrose i spodnie Tristen (przyszły na tyłku i ręce wave 1).
    Jakieś niedokładne foty pudełkowe widziałam, ale Arizony nigdy wcześniej. Na podstawie tego dziwnego promo chyba nawet widząc nie rozpoznałabym, że to jej ciuchy mogą być.

    Like

    • fleurdolls
      6 October 2014

      Pod tym linkiem znajdziesz bardzo duże zdjęcie Arizony na Flickerze, w różnych rozmiarach. Gdy je zobaczyłam, zaświtało mi że chyba jednak mam jej pasek… bo na zdjęciach promocyjnych on ma łańcuszki, ale w pudełku nie ma? Ciuchy Arizony nie są oszałamiającej jakości, body jest z bardzo cienkiego materiału, a spódnica nie jest obrębiona i bardzo się strzępi – moja była dłuższa, ale musiałam obciąć wszystkie wiszące farforcle. Buty Bijou są super, bardzo Ci ich zazdroszczę! 😉

      Like

    • medithanera
      6 October 2014

      http://1.bp.blogspot.com/-0Eh7SlH-3rY/U8Bg2jL1LQI/AAAAAAAAXqw/N7Bp8Oan1Zk/s1600/DSC08816.JPG 🙂
      A ten pasek to też jakbym już gdzieś widziała. Chyba kiedyś taki wyrzuciłam bo poszarpany był :]
      Etam nieoszałamiającej jakości. Mam/miałam dwie te różowe kiece z zestawu ubranek z kurtką i butami – jedna, mało używana oszałamiająca. Druga pruje się wszędzie bo też nie zabezpieczyli brzegów… Jakbym nie wiedziała i nie widziała, że to z grubsza ten sam model to bym nie uwierzyła, że jedno ładne a drugie rozwalające się na wszystkie strony mają ze sobą cokolwiek wspólnego.
      Na tym zdjęciu w pudełku też widać postrzępienia… ach. Chyba bym się na nią rzuciła z zapalniczką (chyba, że by mi odwagi brakło ze strachu, że zjaram całość).

      Coraz tańsze na ebayu mówisz… ech.
      Zasadniczo doskwiera mi tylko brak 3rd wave Bijou, ale jak sobie pomyślę o rerootach jakie jeszcze mogłabym im zrobić to czuję się gotowa na kaftan bezpieczeństwa. I o tych brakujących ciuchach/butach, to nawet pies budzi moje pożądanie…

      Jak na mój gust, tonnerki się do nich nie umywają – albo to ja taka mało ekskluzywna jestem, albo to tylko płonna nadzieja wyhodowana na zupełnie niepożądanym modelu.

      Like

  4. Ania
    6 October 2014

    Miałam kiedyś jedną i nadal uważam, że są piękne, choć to jedne z tych lalek, które uwielbiam oglądać na zdjęciach u innych, a nie u siebie 😉 Podoba mi się ubranko Arizony, takie cukierkowe 🙂

    Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 5 October 2014 by in Moxie Teenz and tagged , , .
