Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

I Got Scared. Przestraszyłam Się. EDIT!


I don’t have an opinion on Nicki Minaj’s music. It’s not really my thing, so aside from two or three songs on constant radio repeat, I’m not too familiar with her work. I’m sure it sounds best when played loudly in a nightclub. However, looks-wise, she’s pretty and very doll-like, because she’s colourful.

O muzyce Nicki Minaj opinii nie mam. Po prostu nie mój gatunek, więc oprócz dwóch czy trzech piosenek w kółko powtarzanych w radio jej twórczości nie znam. Zapewne najlepiej brzmi na jakiejś bardzo głośnej dyskotece. Natomiast z wyglądu jest ładna i bardzo lalkowata, bo kolorowa.

Unfortunately, a few days ago I was at Boots in the perfume aisle, and I saw THIS. THIS BELOW. It frightened me so much, I barely managed to take a pic! I don’t even know what to think! Truly, this robot’s face could give me an ultra-fright at night. What’s your reaction?

Niestety, kilka dni temu byłam w drogerii w dziale perfum i zobaczyłam TO. TO PONIŻEJ. Przeraziło mnie tak, że ledwo udało mi się zrobić zdjęcie! W ogóle nie wiem co o tym myślę! Autentycznie ta twarz robota mogłaby mnie w nocy nieźle przestraszyć. Jaka jest Wasza reakcja?

nicki-minaj-perfume-bottle

And here’s how this nightmare looks on the shelf. Happy Halloween.

A oto jak zmora wygląda na półce. Happy Halloween.

nicki-minaj-perfumes

I found a second one!!! Znalazłam drugą!!!

nicki-minaj-perfume-bottle2

And now I found a third one!!! A teraz znalazłam trzecią!!!

nicki-minaj-perfume-bottle3

28 comments on “I Got Scared. Przestraszyłam Się. EDIT!

  1. medithanera
    29 October 2014

    Piękna! Chociaż upiorna strasznie.
    Nicki Minaj ostatnio uwielbiam, chociaż naprawdę nie potrafię tego uzasadnić.
    Dla samej butelki bym kupiła. Może kiedyś trafi mi się pusta w jakimś lumpie, bo większości tych celebryckich zapachów nie da się znieść.
    Chociaż “pachnieć jak Nicki Minaj” to mogłoby być coś prawdziwie niebanalnego.
    To nie pierwsza jej perfuma w takim kształcie, znalazłam kilka innych. Prześliczne!

    Like

    • fleurdolls
      29 October 2014

      Ciekawe jak pachnie Nicky Minaj, bo o ile się orientuję, to gwiazdy nie noszą własnych perfum, chyba że akuraj je promują 😀 Nicky zapewne pachnie jak mieszanka waty cukrowej z czymś mdłym… krupnikiem może… nie wiem, w ogóle sobie tego nie wyobrażam. W sklepie nie przyszło mi nawet do głowy żeby to powąchać, bo chyba musiałabym zdjąć jej głowę, a to było już ponad moje siły!

      Like

    • medithanera
      30 October 2014

      A skład tych perfum to chyba jakaś wielka tajemnica, bo na tyle trudno znaleźć ich skład, że nie znalazłam (tzn. takiego z podziałem na nuty).
      Zapewne nie noszą własnych perfum bo niby dlaczego miałyby? Sztab “specjalistów” tworzy coś, co ich zdaniem spełni wyobrażenia fanek na temat zapachu gwiazdy i przeważnie wychodzi z tego kwiecista kupa. A baby w wieku perfumoprodukcyjnym już na bank mają swoje ulubione zapachy i nie zmieniają ich tylko dlatego, że ktoś jakąś kwiatową mieszankę nazwał ich imieniem.
      Wydaje mi się, że dla kobiety z kontem Nicki Minaj noszenie perfum “Nicki Minaj” to coś w okolicach mojego kupowania margaryny nazwanej mojej imieniem (albo pasty czyszczącej armaturę łazienkową – bo takie coś też widziałam), żeby fajnie wyglądało jak przypadkowy gość zajrzy mi do lodówki albo do kibla.

      Dopiero teraz zauważyłam jakie fajne-upiorne coś ona ma w miejscu oczu. Ach!
      Muszę koniecznie zaniuchać, tylko wszystkie moje wyprawy do perfumerii od nastu lat kończą się stanami otępieńczymi z przewąchania i ostatecznie używam ciągle tych samych. Niezwykle udana próba zmiany poprzedzona kilkunastokrotnym sprawdzeniem czy aby na pewno mi się podoba, czy aby na pewno.
      Kupiłam, użyłam raz, po dwóch godzinach zaczęło mnie mdlić tak, że musiałam się iść szorować. Przy degustacjach nic, a przy każdym zetknięciu z tym zapachem od momentu pierwszego użycia duszę się, dławię, szaleństwo.
      Nie wiem, czy to się ludziom często zdarza, ale sprawdziłam kolejne kilkanaście miejsc w których niby można kupić perfumy Nicki i w żadnym nie ma opisu nut. Ciekawe, czy zakładają, że każdy chętny zaniuchał w drogerii i wszystko dokładnie pamięta, czy tłumy kobiet rzucą się do zakupów gnane pragnieniem emitowania zapachu Nicki.

      Gdyby to pachniało tak jak wygląda…

      Like

    • fleurdolls
      30 October 2014

      Pachniało jak wygląda?????? 😀 to znaczy… metalem i plastikiem? A, Ola znalazła skład, zobacz dalsze komentarze 😉

      Like

  2. gosiaksz
    30 October 2014

    o jaaaaaaaaaaaaaa! sam plastik! każda lalka jest od niej ładniejsza, nawet klon klona klona barbie z najtańszej chińskiej fabryki. =)

    Like

    • fleurdolls
      30 October 2014

      Klon klona klona!! HA HA HA
      Kłuje w oczy, nie? 😀 A cena wskazuje na to, że zawartość jest tania, bo zapewne więcej kosztowała butelka…

      Like

    • Gośka
      30 October 2014

      Szkoda mi takich plastikowych panienek, sztuczne paznokcie, sztuczne włosy, sztuczne cycki i twierdzi, że marzy o prawdziwej miłosci. I pomyśleć, że gdzieś pod tą toną silikonu, tuszu i podkładu jest jakiś człowiek… który nigdy nie będzie sobą, smutne!
      Już wole lalki, ich usmiech czy powaga jakoś tak bardziej do mnie przemawiają- i nawet czasem maja więcej do powiezenia nisz te wszystkie silikonowe dziewuchy.

      Like

  3. Paweł Nytra
    30 October 2014

    Ta kobieta jest tak ohydna, że już lepiej prezentuje się Conchita Wurst. A perfum to już w ogóle nie skomentuję.

    Liked by 1 person

    • fleurdolls
      30 October 2014

      Conchita w swoim damskim wcieleniu wygląda jak klasa-babka przy Nicki. Szczególnie zazdroszczę jej/mu tych długich nóg, bo Nicki ma akurat odwrotnie 😀 jak zobaczysz perfumy w sklepie to od razu uciekaj, bo będą straszyć w nocy!!

      Like

    • Paweł Nytra
      30 October 2014

      Będę uważał, dzięki za ostrzeżenie. 🙂

      Like

  4. ola
    30 October 2014

    Znalazłam!!!

    Głowa
    jeżyny, mandarynka, carambola

    Serce
    jaśmin, lotos

    Podstawa
    drzewo, gruszka, wanilia, piżmo, karmel

    Like

    • fleurdolls
      30 October 2014

      Imponujący skład! Ola, dostajesz nagrodę detektywa 😀

      Like

  5. Pink Flamingo
    30 October 2014

    Mnie akurat flakon bardzo się podoba, nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z “Metropolis” Fritza Langa 🙂 To całkiem ciekawy pomysł na branding. Z nutami już trochę gorzej, zakrawa na banalny, kwiatowy, lekki zapaszek, taki “handlowy”, ale, mogę się mylić, bo nie wąchałem.

    Like

  6. Szara Sowa
    30 October 2014

    Szkoda, że twarz pomalowali na złoto, pewnie bez tego byłoby ciekawiej i mniej kiczowato.

    Like

    • fleurdolls
      16 November 2014

      Zgadzam się, bo akurat twarz Nicki ma ładną i taką że w każdej fryzurze jej do twarzy (oby ją reumatyzm pokręcił…) 😀

      Like

  7. mangusta
    31 October 2014

    Muzyki nie znam, a od piosenkarki bardziej podoba mi się butelka 🙂

    Like

    • fleurdolls
      16 November 2014

      Teraz jak zobaczyłam dwie (a jest ich więcej), myślę że może nawet fajnie wyglądałyby rządkiem na półce, jako niekonwencjonalna ozdoba… tylko w nocy musiałyby być czymś zakrywane, żeby nie straszyć 😀

      Like

    • mangusta
      16 November 2014

      W nocy jest ciemno 🙂

      Like

    • fleurdolls
      16 November 2014

      Ale one STRASZĄ! 😀

      Like

    • mangusta
      16 November 2014

      Całą dobę 😀

      Like

  8. Daga
    1 November 2014

    Nie mogę wyzbyć się wrażenia, że butelka obejmuje tylko popiersie, a nie np. cały tors, bo nawet na część tego tyłka zużyliby materiał przeznaczony na całe opakowanie 😀

    Like

  9. Ania
    4 November 2014

    Butelka równie piękna i subtelna, co sama Nicki Minaj… 🙂 Przy tej piosenkarce nie czuję kompleksów, jeśli chodzi o wielkość pupy 😀

    Like

    • fleurdolls
      16 November 2014

      Podobno to między innymi jej zasługa, że popularność implantów pupowych wzrasta z roku na rok! 😀

      Like

  10. mareymercy
    18 December 2014

    OMG it’s perfume too-ACK! Can you imagine spraying something out that onto your skin?? LOL. Your blog is fun, can’t wait to read more.

    Like

    • fleurdolls
      22 December 2014

      Thank you very much 🙂 I try to write once a week, but November and December have been very busy with many things, so I neglected the blog a little too much.
      As for Nicky Minaj perfume… I cannot imagine who would wear that, because it smells like an old mouldy woman, if I may be perfectly honest. However, the bottles are really well made, I’ll give her that 😀

      Like

  11. INKA
    6 February 2016

    BUTELKI – wszystkie – CZAD!!!
    chcę same te szkiełka!!!
    (bez słodkiego fetoru)

    Like

    • fleurdolls
      6 February 2016

      Ha ha może gdzieś są puste na eBay? 😀

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 29 October 2014 by in Fotografia, Photography.
