Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Fleur Horoscope Outfits – Ubranka Horoskop


A short post today, as it’s been a busy weekend! Here are promo photos for the rare Fleur Horoscope outfits – they’re not even on the Fleur website yet. These outfits were sold in 1987 or 1988. Any favourites? 🙂 my sign is Cancer, and I think my Fleur’s dress looks like a very elaborate nightgown.

Make note of the lovely hairstyles on the dolls, although some of them look like the same doll, for example Aries, Cancer and Sagittarius.

Dzisiaj krótki wpis, z powodu braku czasu! Oto fotki promocyjne rzadkich fleurkowych ubranek z serii Horoskop – nie ma ich nawet jeszcze na mojej stronie o Fleur. Ubranka te sprzedawane były w 1987 lub 1988 roku. Macie jakieś ulubione? 🙂 Moim znakiem jest rak, a sukienka mojej Fleurki wygląda jak bardzo udekorowana koszula nocna.

Zauważcie śliczne uczesania lalek, chociaż niektóre z nich wyglądają jak ta sama lalka, na przykład baran, rak i strzelec.

Aries Baran

Aries

Taurus Byk

Taurus

Gemini Bliźnięta

Gemini

Cancer Rak

Cancer

Leo Lew

Leo

Virgo Panna

Virgo

Libra Waga

Libra

Scorpio Skorpion

Scorpio

Sagittarius Strzelec

Saggitarius

Capricorn Koziorożec

Ram

Aquarius Wodnik

Aquarius

Pisces Ryby

Pisces

9 comments on “Fleur Horoscope Outfits – Ubranka Horoskop

  1. madmadzia
    24 November 2014

    halo 🙂 czyżbyś któreś jednak nabyła do kolekcji? 😉 poza tym jestem zniesmaczona…ubrali mnie w spodnie…pumpy jakieś w dodatku – pani Koziorożec 😀

    Like

    • fleurdolls
      24 November 2014

      Tak! Trzy już miałam, ale nabyłam czwarte, brakujące. W koziorożcu przynajmniej można wyjść na ulicę, nie to co w mojej koszuli nocnej… 😀

      Like

    • madmadzia
      24 November 2014

      oj tam koszula…zwiewna, letnia sukieneczka 😉 opaskę twarzową dodali do kompletu…taką kosmiczną-starożytną trochę 😉 dziwne te ubranka. najbardziej podoba mi się Baran.

      Like

    • fleurdolls
      24 November 2014

      Moje ulubione to wodnik, potem strzelec a potem bliźnięta 🙂 właśnie strzelca kupiłam na ebayu.

      Like

    • madmadzia
      24 November 2014

      Masz rację-wodnik jest najładniejszy! Też tak sobie pomyślałam, przeglądając dziś każde z ubranek 🙂

      Like

  2. sowa58 (Szara Sowa)
    24 November 2014

    Choć ubranka są ładne jakoś nie mogę ich skojarzyć z zodiakiem. Rzeczywiście lalki się powtarzają tylko ubranka mają inne. Same lalki bardzo mi sie podobają.

    Like

    • fleurdolls
      24 November 2014

      Mi się kojarzy tylko Wodnik w niebieskiej sukience, zresztą moje ulubione ubranko ze wszystkich 12 🙂

      Like

  3. Ania
    26 November 2014

    Mi też nie bardzo kojarzą się z zodiakiem, ale mimo wszystko są śliczne. Ja jestem raczek i chętnie chodziłabym w takiej koszuli nocnej (mam bzika na punkcie koszul i piżam, bywają dni, że codziennie śpię w czymś innymi :-P), ale najbardziej podobają mi się rybki, suknia jest taka cukierkowa i elegancka zarazem 🙂

    Like

  4. luci
    7 December 2014

    To zabawne, mi też najbardziej podoba się stój wodnika.:D Zwróciły też moją uwagę romantyczna sukienka ryb i pyszne, brokatowe ubranko lwa pijące do charakterystyki znaku. Mam wrażenie, że te ubrania nawiązują bardziej właśnie do cech znaków niż ich symbolicznych przedstawień np. widać, że strzelec rwie się szaleć na Disco, a rak jest nieco staromodny w tej babcinej koszulce. Jest to bardzo ciekawe. Ktoś musiał ruszyć głową projektując te lalki. Ciekawsze niż w przypadku gdyby stroje dosłownie przedstawiały atrybuty przypisywane znakom. 🙂

    Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 23 November 2014 by in Fleur Dolls, Lalki Fleur and tagged , , .
