Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

New Tonner Sindy Doll at Harrods – Nowa Lalka Sindy Tonnera w Harrods


I just got back from a great weekend in London, were I visited the Harrods’ Toy Kingdom, as usual. They always have interesting dolls, and to my great delight this time they had three new Sindy dolls by Tonner on display! I took lots of pictures of other dolls too, but I’m only going to show you Sindy today, and the rest in a separate post.

Właśnie wróciłam po wspaniałym weekendzie spędzonym w Londynie, gdzie zawitałam do Królestwa Zabawek w Harrods, jak zwykle. Zawsze są tam jakieś interesujące lalki, więc tym razem, ku mojej wielkiej radości, mieli trzy nowe Sindy Tonnera na wystawie! Zrobiłam wiele zdjęć też innym lalkom, ale dzisiaj pokażę Wam tylko Sindy, a resztę w osobnym wpisie.

My impression overall is a positive one, even if this Sindy looks like a reproduction. I think she needs fuller lashes and perhaps a slightly smaller head. But overall she looks amazing, especially with her outfits. I’m just not sure why Harrods staff didn’t make enough effort to make Sindy look perfect, her her could certainly use a brushing.

Moje wrażenie jest ogólnie pozytywne, pomimo tego że Sindy wygląda jak reprodukcja. Myślę, że powinna mieć bardziej pełne rzęsy i może odrobinkę mniejszą głowę. Ale ogólnie wygląda wspaniale, a szczególnie jej ubranka. Nie wiem tylko dlaczego pracownicy Harrods nie postarali się aby wyglądała idealnie, na przykład włosy wymagają uczesania.

Unfortunately these dolls can’t be seen in a box, because they’re only displayed in a glass cabinet, with other Tonner dolls. I imagine it’s due to their high price.

Click here to read my first post about this new Sindy by Tonner.

So, how do you like Sindy? 🙂

Niestety lalek tych nie można oglądać w pudełku, bo są tylko na wystawie w gablocie, wraz z innymi Tonnerkami. Być może z powodu wysokiej ceny.

Kliknij tutaj aby przeczytać mój pierwszy wpis o Tonnerkowej Sindy.

No i jak podoba się Wam Sindy? 🙂

Bridal Bliss Sindy Doll – £159

This doll was hard to photograph due to the large veil casting a shadow over her face. Her dress is absolutely beautiful, made of frilly tulle over satin.

Tę lalkę trudno było sfotografować z powodu długiego welonu rzucającego cień na jej twarz. Jej suknia jest przepiękna, uszyta z falbankowego tiulu nałożonego na satynę.

tonner-sindy-bride1
tonner-sindy-bride2
tonner-sindy-bride3
tonner-sindy-bride4

Summer Fun Sindy Doll – £129

This doll was my favourite of the three, especially for her dress. Her face reminds me the most of the original Sindy.

Ta lalka podobała mi się najbardziej z trzech, a szczególnie jej sukienka. Jej twarz przypomina mi najbardziej oryginalne lalki Sindy.

tonner-sindy-summer-fun1
tonner-sindy-summer-fun2
tonner-sindy-summer-fun3
tonner-sindy-summer-fun4
tonner-sindy-summer-fun5
tonner-sindy-summer-fun6

Just Sindy Doll – £89.95

This Sindy is wearing just a swimsuit, so you can see clearly that her body is modelled on the original 1960s Sindys, who had the same body as Tammy.

Sindy ubrana jest tylko w kostium kąpielowy, więc widać tu wyraźnie, że jej ciałko modelowane jest na oryginalnym ciałku Sindy z lat 60., tym samym które miała Tammy.

just-sindy-tonner-doll1
just-sindy-tonner-doll2
just-sindy-tonner-doll4
just-sindy-tonner-doll3

26 comments on “New Tonner Sindy Doll at Harrods – Nowa Lalka Sindy Tonnera w Harrods

  1. madmadzia
    25 January 2015

    Piękne! Złapałam siebie na tym, że pomyślałam: “jakie fleurkowe oczy i rzęsy…” zapominając na chwilę, że Sindy jest pierwowzorem Fleur 🙂 bardzo ładne są wszystkie 3, ale mnie najbardziej podoba sie dwójka w sukience w paski. Taka lalkowa jest 🙂

    Like

    • fleurdolls
      26 January 2015

      To jesteśmy dwie fanki dwójki! 😀 jej prototypowa sukienka wygląda nieco inaczej, zobacz.

      Like

    • madmadzia
      26 January 2015

      Tak, trochę inaczej, ale one wszystkie są takie dziewczęce, prześliczne, prawdziwe lalki! 🙂

      Like

  2. erynnis tages
    25 January 2015

    Bardzo drogie są w harrods te sindy! W firmowym sklepie tonnera sindy w bieliźnie w różową kratkę kosztuje około 70$, a ta w sukni ślubnej 124$,co wynosi sporo mniej 🙂 gdy ogłaszali, że je zrobią, byłam bardzo ciekawa efektów. Mnie osobiście najbardziej chyba podoba się właśnie ta ostatnia. Wygląda na to, że lalki ustawial ktoś mało zorientowany i włosów im nie przygladzil. Mimo to cudnie mieć szansę zobaczyć je na żywo!

    Like

    • fleurdolls
      26 January 2015

      No tak, to Harrods w końcu, cena niemalże podwojona! Ale nie wyobrażam sobie nawet, jaki jeszcze sklep w UK mógłby je tak z półki (albo z gabloty) sprzedawać… Toys R Us na pewno nie. Może Hamley’s w Londynie? Ale u nich też ile razy nie zajrzę, to jestem zawiedziona. Więc Harrods ma jakiś na to jednak monopol 😀

      Like

  3. Wioleta
    25 January 2015

    Te nowe Sindy są ładne, ale chyba projektanci troche przedobrzyli i wyszła z tego taka niby nowocześniejsza Sindy, a jednocześnie lalka zatraciła sporo ze swojego klasycznego uroku. Mimo to żałuję, że nie ma ich w polskich sklepach. 🙂 Może zmieniłabym zdanie… 🙂
    Pozdrawiam

    Like

    • fleurdolls
      26 January 2015

      Urok zdecydowanie ma, ale taki sam jak urok Barbie repro – niby wygląda tak samo, ale jednak to nie to. Myślę, że gdy tylko zobaczyłabyś ją na żywo, od razu wiedziałabyś czy podoba Ci się, czy nie. Zanim zobaczyłam ją sama, widziałam dużo jej notek i na żywo robi zupełnie inne wrażenie.

      Like

  4. Ania
    26 January 2015

    Zgadzam się z Wiolą, choć muszę powiedzieć, że ten nowoczesny look mi akurat się podoba. Wszystkie trzy są piękne, ale rzęsy faktycznie mogli bardziej dopracować 🙂

    Like

    • fleurdolls
      26 January 2015

      Nie wiem czy Tobie się wydaje tak samo jak mi Aniu, ale dla mnie ta Sindy jest bardzo w ‘kolorze’ Tonnera. Nie wiem jak to opisać, oryginalne Sindy, jak sama wiesz, są może nieco bledsze, a ta ma zdecydowanie ten rozpoznawalny koloryt Tonnera. Dla mnie to właśnie dlatego wygląda bardziej nowocześnie… jak pani, która pojechała do spa i się opaliła trochę 😀

      Like

    • Ania
      26 January 2015

      Wiem, co masz na myśli, ale podoba mi się to. Z chęcią zobaczyłabym taką buźkę Sindy na artykułowanym ciałku 🙂

      Like

    • fleurdolls
      26 January 2015

      Świetny pomysł, ja też! 🙂

      Like

  5. Pikulinadolls
    26 January 2015

    Ku mojemu zaskoczeniu najbardziej podoba mi się najtańsza 😀 Dwie ostatnie najbardziej zbliżone są do oryginału, może gdyby ktoś poświęcił więcej czasu pierwszej też byłaby zachwycająca? Ceny rzeczywiście z kosmosu! ale to w końcu Harrods, prawda? Miło, że zamieściłaś zdjęcia tych lalek, chciałabym je jeszcze zobaczyć na żywo, na razie nikt z lalkowych koleżanek jeszcze je sobie nie sprawił, ale może dlatego, że jeszcze idzie kupić oryginalne Sindy 🙂

    Like

    • fleurdolls
      26 January 2015

      Jestem bardzo ciekawa, czy ta lalka wejdzie do wielu kolekcji, czy raczej stanie się rarytasem… bo sama chciałabym zobaczyć resztę jej inkarnacji i ubranek. Może jest szansa na spadnięcie cen w przyszłości, lalka jest jeszcze nowa… pożyjemy zobaczymy! 😀

      Like

  6. mangusta
    26 January 2015

    No śliczne są, ale te ceny!!! Moja stara w lumpie kosztowała coś z 5zł 😀

    Like

    • fleurdolls
      26 January 2015

      No właśnie, te ceny, te ceny… po dzisiejszym kursie waluty Harrods niemal podwoił cenę ze strony Tonnera w USA, jak napisała Ola. Cóż, w Harrods płaci się nie tylko za lalkę, ale za samą przyjemność kupowania tam… ciekawe czy kiedyś ceny tej Sindy spadną?

      Like

    • mangusta
      26 January 2015

      Spadną, bo są lalkami ekspozycyjnymi. Ostatnio w październiku Deja Vu były tańsze o 100 funtów.

      Like

    • fleurdolls
      26 January 2015

      To byłoby dobrze! 😀 bo żeby tak spadły do cen amerykańskich, to może nawet kupiłabym tę najtańszą… tylko szkoda, że tak rzadko udaje mi się być w Londynie.

      Like

  7. Stary_Zgred
    26 January 2015

    Jakie … ciężkie! Znać na nich wpływ marki Tonner. Z jednej strony nacieszyć się nie mogę, że już są, z drugiej – podchodzę do nich bardzo nieufnie, jak do zupełnie nowego produktu. Hmmmm!

    Like

    • fleurdolls
      26 January 2015

      Rzeczywiście, dobrze je opisałaś… ciekawe skąd się to bierze? Może to z powodu rodzaju plastiku? A może to wina tych ciałek z lat 60?

      Like

    • erynnis tages
      27 January 2015

      To samo wrażenie i ja odnoszę… Ciężkie! 🙂 ciekawe czy to tylko wygląd czy wzięte do ręki są faktycznie tak solidne i ciężkie, jak małe wesołe słoniki. Te nóżki wyglądają na lite i ciężkie. Kto kupi, niech zważy, można porównać wagę z oryginałem:-D

      Like

  8. sowa58 (Szara Sowa)
    26 January 2015

    Lalusie piękne, zakochałam się w ich nogach. Jednak cena, co tu kryć, odstrasza.

    Like

  9. INKA
    1 May 2015

    pokochałam je miłością bezwarunkową od pierwszej
    sekundy! i mam chrapkę na panienkę z grzyweczką –
    ale to już pewnie w przyszłym roku, bo dopiero od
    wakacji mogę zacząć ciułać cent do centusia :)))

    Like

    • fleurdolls
      31 January 2016

      Mam nadzieję, że w tym roku ceny zrobią nam miłą niespodziankę i spadną sobie gdzieś nisko. W lutym może uda mi się wypaść znowu do Londynu, to zobaczę czy są jakieś nowe Sindy w Harrods. Jest taka nowa, z krótszymi włosami, która bardzo mi się podoba: http://www.tonnerdoll.com/tonner/sindy-s-tv-dream

      Like

  10. Amidala
    30 January 2016

    Witaj! Nie podobają mi się (sama nie wiem czemu) ale Sindy jak Sindy, zawsze zostanie jedną z moich ulubionych. Przy okazji polecam mój blog : lalkarzmoichlalek.blogspot.com

    Like

    • fleurdolls
      31 January 2016

      Dzięki za link do bloga! Wpadłam na wizytę, duża różnorodność, dodam do moich obserwowanych. Widziałam wpis ze zdjęciem baletnicy Sindy, wiesz one nie są aż tak masakrycznie drogie, tylko trzeba robić zakupy na angielskim ebayu, czyli ebay.co.uk. Owszem, przesyłka dochodzi, ale i tak często jest taniej niż kupowanie na Allegro. Zdarzają się też cuda w secondhandach 🙂 jeszcze jeden pomysł – proponuję dodawać do prywatnych zdjęć cyfrowy znak wodny, wtedy nawet jak ktoś skopiuje to będzie wiadomo skąd. Ja do moich własnych dodaję adres tego bloga, jak widać powyżej.

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 25 January 2015 by in Fashion Dolls, Harrods, Sindy, Tonner and tagged , , , .
