Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Barbie on Saturday Night Live – Barbie w Saturday Night Live


So yes, I know this Barbie on Saturday Night Live clip is seven years old, but it’s new to me. If you haven’t seen it, enjoy! It’s season 34, episode 18, aired in March 2009.

Ja wiem, że ten występ Barbie w Saturday Night Live ma już siedem lat, ale sama niedawno go zobaczyłam. Jeżeli go nie widzieliście, to zapraszam! To epizod nr 18, sezon 34, na antenie pokazany w Marcu 2009 roku. Tłumaczenie dialogu pod spodem. Właśnie odkryłam, jak trudno jest tłumaczyć humor! 😀

Dziennikarz: W tym tygodniu obchodzimy 50-te urodziny jednej z największych ikon Ameryki! Oto ona, witamy w programie – Barbie!

Barbie: Cześć Seth! Przepraszam, że się spóźniłam, siedziałam w moim różowym convertible przez dwie godziny, aż przypomniałam sobie, że nie ma silnika. Nawet przy dobrym popchnięciu niedaleko się zajedzie… *chichot* och, Barbie!

Dziennikarz: Cieszymy się, że udało Ci się dojechać. Muszę powiedzieć, że wyglądasz wspaniale jak na 50 lat.

Barbie: Lepiej uważaj, bo zaraz zrobię Ci seksowne łaskotki! Oto one!

Dziennikarz: Ok… *broni się* to wystaczy, to wystarczy, Barbie.

Barbie: Co Seth, nie kręci Cię plastik? *puszcza oczko*

Dziennikarz: Ok, może opowiedz nam, jak obchodziłaś urodziny?

Barbie: Moi przyjaciele zorganizowali przyjęcie – Midge, Skipper, Czarna Barbie…

Dziennikarz: To brzmi jak fajne party.

Barbie: Bo tak było. Dopóki zdzirowata lalka Bratz się nie pojawiła i kogoś zignorowała!

Dziennikarz: A gdzie był Ken w tym czasie?

Barbie: Och, hmmm, on nie był zaproszony.

Dziennikarz: Czy jesteście jeszcze razem?

Barbie: Dla powodów podatkowych tak, ale oprócz tego… raczej nie. Prawda jest taka, że bycie z Kenem nie satysfakcjonuje mnie już od dłuższego czasu.

Dziennikarz: Naprawdę? Dlaczego?

Barbie: Czy kiedykolwiek ściągnąłeś Kenowi spodnie?

Dziennikarz: Nie…

Barbie: Nie? To tego nie rób. To niepokojące. *Barbie sięga po butelkę whiskey i szklankę, ale nie może jej otworzyć z powodu sztywnych dłoni. Seth ją obserwuje*

Barbie: Możesz mi trochę pomóc?

Dziennikarz: Tak, oczywiście *otwiera butelkę, nalewa*

Barbie: Mmmm. Dziękuję. *podnosi szklankę do ust, wylewając zawartość na dekolt*

Barbie: *chichot* Och, Barbie! *oblizuje sobie brodę*

Dziennikarz: Dobrze się czujesz?

Barbie: Starość nie radość. Mój Dreamhouse został przejęty przez bank. Nie jest dobrze.

Dziennikarz: Może mogłabyś pójść do pracy?

Barbie: Już całe życie pracuję! Byłam pielęgniarką, stewardessą, astronautą… ze wszystkich mnie wyrzucono.

Dziennikarz: Dlaczego?

Barbie: Prawie każda – jeżeli nie każda – praca wymaga łokci. Popatrz, ja piszę na komputerze z szybkością dwóch słów na minutę! Byłam nawet chirurgiem, mój boże! Dlaczego mnie zatrudnili?

Dziennikarz: Z powodu Twojego wyglądu?

Barbie: Ooo Seth… czas na łaskotki!

Dziennikarz: Przestań, Barbie, przestań… *broni się* Dziękuję za wizytę, Barbie! Było dowcipnie!

Barbie: dziękuję za zaproszenie, Seth! *odjeżdża na krześle*

2 comments on “Barbie on Saturday Night Live – Barbie w Saturday Night Live

  1. mamaMani
    17 January 2016

    Cudowne!

    Like

    • fleurdolls
      17 January 2016

      Dzięki! 😀 mi najbardziej podoba się ‘och, Barbie!’ jakoś trafia to w moje wyobrażenie o tym jak Barbie mówi.

      Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 17 January 2016 by in Barbie and tagged .
