Fleur Makes Your Dreams Come True!

A blog about 80s Dutch fashion doll Fleur in English and Polish. Blog o holenderskiej lalce z lat 80 Fleur po angielsku i po polsku.

Dolls of Harrods – February 2016. Lalki z Harrods – luty 2016.


At last, this post is ready! 🙂 I’m sorry, it took longer than I expected. Here are all the photos from my visit to Harrods in February 2016. I just love their dolls and I visit them every time I’m in London. Click each photo to see it large, in the same window.

No nareszcie, wpis skończony! 🙂 Przepraszam, trwało to dłużej niż myślałam. Oto wszystkie fotki z mojej wizyty w Harrods w lutym 2016 roku. Uwielbiam ich lalki i składam im wizytę za każdym razem gdy jestem w Londynie. Kliknięcie na każde zdjęcie otworzy je w większym formacie, ale nie w nowym okienku.

tonner-display1

tonner-display2

tonner-display3

Tonner Doll Dame de Loisirs £189

Tonner Doll Bianca Lapin £189

Lapin means ‘rabbit’ in French 🙂 clearly an inspiration for this doll.

Lapin znaczy ‘królik’ po francusku 🙂 od razu widać, czym lalka zainspirowana.

Tonner Doll Emma Jean’s Icy Lace £179

Tonner Doll Child of the Moon £179

Tonner Doll Judy’s Grand Entrance £179

Tonner Doll Emma Jean’s Dripping in Drama £189

Unfortunately, I didn’t manage many good photos of her 😦

Niestety, nie udało mi się zrobić jej dobrych fotek 😦

Tonner Doll Royal Miette £199

Absolutely loved her 🙂

Moja ulubiona 🙂

Tonner Doll Mad About Tea £199

Tonner Doll Ellowyne Wilde Amber’s Foggy Afternoon £189

Here you can clearly see how Harrods staff sometimes don’t take enough care to brush a doll’s hair. I wonder why not?

Tu jasno widać, że pracownicy Harrods czasem nie uczeszą lalce włosów. Zastanawiam się dlaczego nie?

Ellowyne Wilde Tonner Doll Brooties £189

Tonner Sindy Urban Safari £109

Tonner Sindy Bridal Bliss £159

This is the second time I’ve seen this Sindy at Harrods, click here to see more photos of her.

Już drugi raz widzę tę Sindy w Harrods, kliknij tutaj aby zobaczyć więcej fotek.

Tonner Sindy Just Like a Princess £129

Tonner Sindy’s TV Dream £109

I wouldn’t mind owning this Sindy 🙂 she’s very sweet.

Tę Sindy chciałabym mieć 🙂 jest słodziutka.

Barbie Silkstone Lavender Luxe £149

I’ve included photos of two of the displays.

Dodałam dwie fotki gablot.

Tokidoki Barbie

And the rest…

12 comments on “Dolls of Harrods – February 2016. Lalki z Harrods – luty 2016.

  1. sowa58 (Szara Sowa)
    7 March 2016

    Ależ Królik ma fantastyczne buty!

    Like

    • fleurdolls
      7 March 2016

      No nie??? 😀 mnie ciekawi, co ona nosi pod tym futrem.

      Like

  2. INKA
    7 March 2016

    platynowej to by mi się baaardzo chciałooo!!!

    Like

    • fleurdolls
      9 March 2016

      A mi chyba Royal Miette, ale im więcej patrzę na te wszystkie zdjęcia, tym jakoś trudniej mi zdecydować 😀

      Like

  3. Besu
    8 March 2016

    Wow. Piękna wystawa. Chciałabym na żywo zobaczyć te wszystkie lalki.

    Like

    • fleurdolls
      9 March 2016

      Witam Besu! 🙂 eżeli mieszkasz lub bywasz w Londynie, to bedzie to łatwe. Jeżeli nie, to zapraszam na dalsze odwiedzanie mojego bloga. Wybieram się do Harrods znowu pod koniec kwietnia.

      Like

  4. roro
    21 March 2016

    ojojoj, czego to ja sie dowiaduje!!! Bede musiala wziasc jakies przyzwoite stoleczne zawdzianko gdyz poniewaz jestem w Ladku za 2 tyg… Myslalam o V&A a tu masz….

    Like

    • fleurdolls
      28 March 2016

      To Cie pociesze, bo V&A jest doslownie od Harrodsa rzut beretem. Mozesz obejrzec jedno i drugie bez problemu. Na lalki wystarczy z poltorej godziny 🙂

      Like

    • roro
      28 March 2016

      a to jeszcze beret spakuje do rzucania:-)
      pozdrowienia z Norfolku:-)

      Like

    • fleurdolls
      2 April 2016

      Beret nie zaszkodzi w Londynie! Milej zabawy 😀

      Like

  5. mangusta
    12 February 2017

    Też byłam w lutym w Harrodsie 🙂 Miałam tę fioletową Silkstone w ręku i dziwiłam się, że jest tak ciężka.

    Like

  6. Agnieszka Wąsiak
    26 March 2017

    Wooowww !!!!! ale cuda 🙂 tylko pozazdrościć napasienia duszy i oczu takimi skarbami 🙂 więcej zdjęć poproszę 🙂

    Like

Leave a Comment

Information

This entry was posted on 6 March 2016 by in Ellowyne Wilde, Harrods, Sindy, Tonner and tagged , , , .

Navigation

